سرپرست معاونت فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، نبود سرمایه و سفارشات درآمدزا از سوی ادارات را از مهمترین مشکلات کانون‌های تبلیغاتی در استان برشمرد.
کد خبر: ۴۸۴۰۶۸
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶ 26 August 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه؛ اولین گردهمایی کانون‌های آگهی و تبلیغات استان کرمانشاه، با حضور مدیرکل و کارشناسان تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون فرهنگی و مطبوعاتی، رئیس اداره امور فرهنگی و کارشناسان تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در مجتمع فرهنگی و هنری وحدت کرمانشاه برگزار شد.

پریسا محمدی، سرپرست معاونت فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در این گردهمایی ضمن تبریک هفته دولت در خصوص ضرورت برگزاری این گردهمایی گفت: از آنجا که کانون های آگهی و تبلیغاتی در استان کرمانشاه با مشکلات عدیده ای مواجه هستند، برآن شدیم تا اولین گام را برداشته و با حمایت مسئولان وزارتخانه و همفکری مسئولان استان، راهکارهایی در جهت رفع وضعیت نامطلوب موجود پیدا کنیم.

وی تبلیغات را از ضروریات زندگی امروز دانست و افزود: بدون شک کشورهای پیشرفته معنی تبلیغات را به خوبی درک کرده‌اند و از آن بهره برده اند که اکنون در وضعیت ایده آلی زندگی می کنند.

محمدی با اشاره به مشکلات عدیده ای بر سر راه مسئولان کانون های تبلیغاتی، اظهار داشت: واقعا در این شرایط که محدودیت های زیادی از جمله نبود سرمایه، وسایل و سفارشات درآمدزا از سوی ادارات وجود دارد، ادامه مسیر سخت و دشوار به نظر می آید.

سرپرست معاونت فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه افزود: نمی توان انتظار داشت تنها با ارائه یک مجوز به متقاضی انتظار داشته باشیم چندین نفر به راحتی مشغول به کار شوند و از درآمد مکفی برخوردار شوند.

وی ادامه داد: ما اولین گردهمایی کانون های تبلیغاتی را با حضور مدیرکل تبلیغات و با  هدف رفع مشکلات این حرفه برگزار کردیم و انتظار داریم که دکتر حیدری، نگاه حمایتی به استان کرمانشاه داشته و ما را در این مسیر یاری کنند.

محمدی نبود اتحادیه  صنف مستقل را از جمله مشکلات کانون های تبلیغاتی در استان عنوان کرد و بیان داشت: از آنجا که تمامی شغل های دیگر دارای اتحادیه هستند، کانون های تبلیغاتی نیز برای رفع مشکلات و مسائل خود، بایستی دارای اتحادیه باشند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار