نیروهای آتش نشانی با حضور سریع در محل حادثه افرادی که سوار تاب شده و در ارتفاع چند متری گرفتار شده بودند را از دستگاه پایین آوردند.
کد خبر: ۴۸۴۰۴۵
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹ 26 August 2017
به گزارش تابناک اردبیل،شکسته شدن دستگاه تاب پرنده در شهربازی شورابیل اردبیل موجب وحشت افرادی شد که سوار آن شده بودند اما این حادثه هیچ مصدومی نداشت.
 
 این حادثه بامداد شنبه زمانی روی داد که تاب پرنده مشغول چرخش بود و به ناگهان تعدادی از میله های ستون اصلی این دستگاه شکست.
 
این حادثه موجب وحشت استفاده کنندگان از دستگاه و جمعیت حاضر در شهربازی شد اما با توقف حرکت آن صدمه ای به کسی وارد نشد.
 
نیروهای آتش نشانی با حضور سریع در محل حادثه افرادی که سوار تاب شده و در ارتفاع چند متری گرفتار شده بودند را از دستگاه پایین آوردند.
 
اوضاع در شورابیل پس از پایان عملیات نیروهای آتش نشانی به حالت عادی درآمد.
 
با توجه به اینکه متولی اصلی نظارت بر دستگاه‌های مورد استفاده در شهربازی و مکان‌های تفریحی اداره کل استاندارد استان است انتظار می‌رود روند انجام این نظارت‌ها و میزان بازرسی‌های آن در فصول گردشگرپذیر استان بیشتر از گذشته باشد تا شاهد بروز چنین حوادث تلخی نباشیم.

این چندمین حادثه در سالهای گذشته در زمینه دستگاه‌های شهربازی در شهر اردبیل بوده است و این‌بار خوشبختانه بدون تلفات جانی پایان یافت که در صورت گسترده‌تر بودن ابعاد آن می‌توانست باعث صدمات جبران ناپذیری شود و جان افراد زیادی را تهدید کند.

مجموعه شورابیل اردبیل یکی از مهم ترین مکان های گردشگری شهر اردبیل می باشد.
انتهای پیام
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار