کاپیتان پرسپولیس با وجود آنکه به سال‌های پایانی فوتبال خود نزدیک شده است اما همچنان کلیدی‌ترین بازیکن تیمش است.
کد خبر: ۴۸۴۰۳۸
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷ 26 August 2017
به گزارش تابناک : در هر تيمي معمولاً يك يا دو بازيكن هستند كه حضور آنها در هر بازي ضروري است تا جايی كه غيبت آنها باعث مي‌شود آن تيم هويت و شاكله اصلي خود را از دست بدهد؛ گويا كه چيزي را گم كرده است.

در پرسپوليسِ برانكو بازيكنان باكيفيت و بزرگ زيادي بازي مي‌كنند اما يك بازيكن بيشتر از هر بازيكن ديگري براي سرخ‌پوشان ضرروي است و او كسي نيست جز سيدجلال حسيني كه با وجود بالا رفتن سن و سال همچنان جزو سه مدافع برتر فوتبال ايران است و شايد هم بهترين باشد. در ديدار برابر الاهلي غيبت سيد‌جلال بيش از هر بازي ديگري احساس مي‌شد.

خط دفاعي پرسپوليس با وجود عملكرد بسيار خوب شجاع خليل‌‌زاده و محمد انصاري نبود يك رهبر و ليدر را احساس مي‌كرد و شايد بتوان گفت كه اگر سيد سرخ‌پوشان در بازی حضور داشت دروازه پرسپوليس دو بار باز نمي‌شد. پرسپوليس به سيد‌جلال نياز دارد و بدون شك هواداران تيم بزرگ پايتخت آرزو دارند كه ‌اي كاش او مي‌توانست چند سال ديگر به فوتبال ادامه دهد تا خط دفاعي اين تيم بيمه شود.

زوج سيد‌جلال و شجاع خليل‌‌زاده زوج ايده‌آلي براي پرسپوليس خواهند بود و به احتمال خيلي زياد برانكو در ديدار برگشت برابر الاهلي از اين دو بازيكن استفاده خواهد كرد. 

منبع : خبرآنلاین 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار