امام جمعه موقت کرمان با اشاره به اینکه دشمنان اسلام بدانند همه جوانان ما شهید حججی هستند و برای دفاع از اسلام در همه جای دنیا آماده‌اند گفت: باید با انتقاد سازنده به دولت‌ها کمک کنیم چرا که سیاه‌نمایی‌ها به ضرر نظام بوده و اعتماد مردم سلب می‌شود.
کد خبر: ۴۸۴۰۱۸
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸ 26 August 2017
حجت‌الاسلام مهدی عربپور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمان که در مصلای بزرگ امام علی(ع) شهر کرمان برگزار شد با دعوت مردم به تقوا و حریص بودن به بندگی خدا اظهار داشت: دهه نخست ماه ذی‌الحجه که به عید قربان منتهی می‌شود ایام‌ معدودات نام دارد و مانند ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی برای عبادات خداوند است.

وی با اشاره به اینکه در هفته دولت قرار داریم گفت: دهم شهریور سالروز تاسیس پدافند هوایی قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) به فرمان مقام معظم رهبری برای دفاع از حریم هوایی و آسمان است.

امام جمعه موقت کرمان با تاکید بر اینکه پدافند هوایی جمهوری اسلامی مجهز به رادارها و سلاح‌هایی‌ است که از حریم هوایی این سرزمین دفاع کند تصریح کرد: این قرارگاه اقداماتی در رهگیری و انهدام پهبادهای جاسوسی انجام می‌‌دهد.

این مسئول با گرامیداشت ششم شهریورماه سالروز کشتار حجاج ایرانی در سال 66 ابراز داشت: هفتم شهریورماه سالروز انفجار دفتر نخست‌وزیری و شهادت شهیدان رجایی و باهنر به دست منافقان است.

عربپور هفته دولت را فرصت مناسبی برای بیان خدمات دولت و مسئولان برشمرد گفت: این هفته از سوی دیگر زمان مناسبی برای شنیدن صحبت‌ها و حرف‌های مردم توسط مسئولان نیز هست.

وی با قدردانی از خدمات دولت‌های گذشته و دولت فعلی تصریح کرد: زیر سئوال بردن و نفی عملکرد دولت‌های قبل، جفا و بی‌انصافی است، زیرا هر دولتی مقتضیات زمان خود را داشته و بر این اساس خدماتی هم ارائه کرده هرچند نقاط ضعفی هم وجود داشته است.

امام جمعه موقت کرمان با بیان اینکه همه دولت‌ها تلاش خود را برای خدمت به مردم کرده‌اند خاطر نشان کرد: باید با انتقاد سازنده به دولت‌ها کمک کنیم چرا که سیاه‌نمایی‌ها به ضرر نظام بوده و اعتماد مردم سلب می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه مردم مشکلات زیادی دارند و انتظار می‌رود براساس نیازهای مردم برنامه‌ریزی شود گفت: خوشبختانه استاندار کرمان تاکنون عملکرد موفقی داشته و با به‌کارگیری توان بخش خصوصی در شهرها و زون‌های اقتصاد مقاومتی کارهای خوبی انجام شده است.

عرب‌پور با بیان اینکه در فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در آیین تنفیذ دولت دوازدهم نکاتی وجود دارد که باید توجه ویژه‌ای به آن شود اظهارداشت: دولت باید 12 نکاتی که در حکم تنفیذ است را سرلوحه کار خود قرار دهد.

این مسئول مسائل اقتصادی و اشتغال مولد را مهمترین خواسته مردم برشمرد و افزود: شوراهای اسلامی شهر و روستا مسؤولیت‌های سنگینی بر دوش دارند و باید برای انجام وظایف خود و در جهت رسیدن به اهداف شوراها برنامه‌ریزی داشته باشند.

امام جمعه موقت کرمان با تاکید بر اینکه اگرشوراها بگویند نتوانستیم کاری انجام دهیم مورد قبول نیست تصریح کرد: در شوراها باید مسؤولیت‌های باندی و جناحی کنار گذاشته شود تا بتوانند به وظایف خود در برابر مردم به خوبی عمل کنند.

وی با اشاره به اهمیت انتخاب درست شهرداران ابراز داشت: شهرداران فارغ از گرایش‌های سیاسی انتخاب شوند وباید به برنامه‌های کاندیداها جدای  از گرایشات سیاسی و جناحی آنها توجه شود.

عرب‌پور با اشاره به پیروزی‌های جبهه مقاومت در سوریه و وضعیت اسفبار داعشی‌ها تصریح کرد: این موفقیت نتیجه مقاومت است و دشمنان اسلام بدانند همه جوانان ما شهید حججی هستند و برای دفاع از اسلام در همه جای دنیا آماده‌اند.

امام جمعه موقت کرمان با اشاره به اینکه بعضی‌ها مانند نخست‌وزیر رژیم غاصب صهیونیستی از این پیروزی‌ها ناراحت هستند اظهار داشت: دشمنان ما بدانند همان‌طور که تاکنون نتوانسته‌اند کاری علیه مردم ایران انجام دهند از این پس هم نمی‌توانند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار