مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر در نخستین روز از گرامیداشت هفته دولت با حضور در گلزار شهداء با آرمان‌های امام (ره) و شهداء تجدید میثاق کردند.
کد خبر: ۴۸۳۹۵۰
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶ 26 August 2017
در نخستین روز از هفته دولت استاندار به اتفاق مدیران دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر عصر امروز با حضور در گلزار شهدای بوشهر با نثار گل، قرائت فاتحه و عطرافشانی مزار مطهر شهدای والامقام  با آرمان‌های امام (ره) و شهداء تجدید میثاق کردند.

در این مراسم استاندار بوشهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت را فرصتی برای ارائه دستاوردهای دولت دانست و اظهار داشت: مدیران باید با بیان دستاوردها و اقدام‌های انجام شده، مردم را در جریان فعالیت‌های دولت قرار دهند.

مصطفی سالاری با بیان اینکه در این هفته پروژه‌ها و طرح‌های مهمی در استان بوشهر افتتاح می‌شود افزود: در هفته پروژه‌های مختلفی در شهرستان‌های 10 گانه استان بوشهر افتتاح می‌شود که زمینه بهره‌مندی مردم از آنها فراهم می‌شود.

وی با بیان اینکه ارائه دستاوردهای دولت به مردم یک ضرورت است افزود: وظیفه  مسئولان دستگاه‌های اجرایی است که کارها و فعالیت‌هایی که دولت در جامعه انجام داده تشریح و نقش اجرای این پروژه‌ها در تامین مطالبات مردم معرفی و تبیین شود.

استاندار بوشهر با تاکید بر توجه به نظرات و پیشنهادات مردم  در اجرای پروژه‌ها گفت: در راستای ارائه خدمات به مردم پروژه‌ها و فعالیت‌هایی که بر اساس نظرات مردم در نشست‌های هم‌اندیشی اجرایی شده باید به اطلاع مردم رسانده شود که هفته دولت فرصتی مهم در  تحقق این مهم است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار