در رقابت‌های فوتبال ساحلی جوانان کشور تیم پارس جنوبی به عنوان میزبان، در ورزشگاه ساحلی بوشهر با نتیجه پنج بر سه برابر صنعت فرش حداد اصفهان پیروز شد.
کد خبر: ۴۸۳۹۴۶
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۷ 26 August 2017
رقابت‌های فوتبال ساحلی جوانان کشور ظهر امروز در ورزشگاه ساحلی بوشهر با شرکت شش تیم آغاز شد.

رئیس کمیته فوتبال ساحلی هیئت فوتبال استان بوشهر با اشاره به اینکه رقابتهای فوتبال ساحلی جوانان کشور با سه بازی در دهکده گردشگردی دریایی بوشهر آغاز شده است اظهار داشت:این مسابقات با حضور تیم‌های گلسا پوش یزد، ایفا اردکان یزد، پارس جنوبی، صنعت فرش حداد اصفهان، آرتین چابهار و شهرداری چابهار به مدت پنج روز  برگزار می‌شود.

علیرضا سعیدی با اشاره به برگزاری سه دیدار در روز نخست این مسابقات گفت : در روز نخست این رقابت‌ها تیمهای گلسا پوش یزد با نتیجه سه بر یک از تیم ایفا اردکان یزد  گذشت  و آرتین چابهار با نتیجه چهار بر سه تیم شهرداری چابهار  را شکست داد.

رئیس کمیته فوتبال ساحلی هیئت فوتبال استان بوشهر با اشاره به پیروزی تیم میزبان در این رقابت‌ها گفت: در سومین دیدار روز نخست تیم پارس جنوبی به عنوان میزبان با نتیجه پنج بر سه برابر صنعت فرش حداد اصفهان پیروز شد.

سعیدی با بیان اینکه این رقابتها به صورت دوره‌ای تا روز پنجم شهریور برگزار می‌شود گفت: در این مسابقات همه تیم‌ها با هم به رقابت می‌پردازند تا تیم کسب کننده بیشترین امتیاز از مجموع بازی‌ها بعنوان قهرمان معرفی شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار