کد خبر: ۴۸۳۸۸۵
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۷ 26 August 2017
به گزارش «تابناک یزد»، روز بیست و سوم مرداد زنی هراسان به پلیس آگاهی شاهرود رفت و از ناپدید شدن خواهر 26 ساله‌اش خبرداد که مادر یک دختر شش ساله بود.

ایران نوشت: به‌دنبال شروع تحقیقات تخصصی، کارآگاهان پی بردند شوهر زن گمشده طی این مدت برای یافتن همسرش به پلیس مراجعه نکرده و موضوع را به هیچ‌کس اطلاع نداده است.

به همین خاطر کارآگاهان به این مرد ظنین شده و دستگیرش کردند.

در ادامه تحقیقات مشخص شد این زوج اختلافات خانوادگی شدید داشته‌اند. بنابراین مأموران آگاهی او را تحت بازجویی قراردادند. او ابتدا منکر اطلاع از سرنوشت همسرش شد و با داستانسرایی سعی کرد مأموران را گمراه کند اما سرانجام وقتی راه فراری ندید لب به اعتراف گشود و در اظهاراتی تکان دهنده پرده از راز جنایت هولناکش برداشت.

وی گفت:«شب حادثه با همسرم به دلیل اختلافات قبلی درگیر شدم، که زنم با چاقوی آشپزخانه به طرفم حمله ور شد و من هم چاقو را از دستش گرفتم و یک ضربه به گلویش زدم که نقش بر زمین شد و مرد. بعد هم جسدش را داخل چاه حیاط خانه انداختم.»

با اعترافات متهم به قتل، جسد با کمک مأموران آتش‌نشانی بیرون کشیده شد و با دستوربازپرس کشیک به پزشکی قانونی انتقال یافت.

فرمانده پلیس نیشابور گفت: طبق بررسی‌های به عمل آمده 85 درصد قتل‌های به وقوع پیوسته از ابتدای سال‌جاری در نیشابور ناشی از اختلافات خانوادگی و بدون قصد قبلی بوده یعنی قاتلان براساس شرایط پیش آمده، واکنش غیرقابل انتظار از خود بروز داده‌اند که به همین خاطرازمردم درخواست داریم آستانه صبر و تحمل خود را بالا ببرند و به فراگیری مهارت‌های زندگی بپردازند تا یک لحظه عصبانیت یک عمر پشیمانی به‌دنبال نداشته باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار