استاندار یزد گفت:ثبت جهانی یزد یک اقدام بسیار ارزشمندی برای استان یزد است که می‌تواند زمینه‌های بسیار خوبی برای توسعه هر چه بیشتر یزد در زمینه‌های مختلف اقتصادی و اجتماعی را فراهم کند.
کد خبر: ۴۸۳۸۶۶
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۸ 26 August 2017
به گزارش «تابناک یزد»،سیدمحمد میرمحمدی  در دیدار وزیر جهاد کشاورزی با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد با گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: هفته دولت فرصتی است که عملکردها و فعالیت‌های دولت بازگو شود و به اطلاع مردم برسد.

وی با بیان اینکه 403 پروژه در هفته دولت در استان یزد به بهره‌برداری می‌رسد اظهار داشت: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر یک هزار و 800 میلیارد تومان آماده بهره‌برداری قرار گرفته است.

استاندار یزد از کلنگ‌زنی 58 پروژه در این هفته خبر داد و ادامه داد: اعتبار در نظر گرفته شده برای ساخت این تعداد پروژه هم در مجموع 170 میلیارد تومان است، همچنین 48 پروژه بخش کشاورزی در زمینه‌های مختلف با 65 میلیارد تومان در این هفته به بهره‌برداری می‌رسد یا کلنگ‌زنی می‌شود.

میرمحمدی خاطرنشان کرد: تاکید عمده ما در این پروژه‌ها بر جلب مشارکت مردم است و در سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال تمام تلاش‌هایمان را بر موضوع تولید و اشتغال در زمینه‌های مختلف از اشتغال خانگی گرفته تا اشتغالات در سطوح مختلف متمرکز کردیم.

وی به ظرفیت‌های بسیار گسترده استان یزد در بخش گردشگری اشاره کرد و افزود: خوشبختانه اقدامات بسیار خوبی در این حوزه تاکنون انجام شده ولی لازم است که بیش از پیش نسبت به بهبود وضعیت در این زمینه قدم برداریم.

استاندار یزد تصریح کرد: ثبت جهانی یزد یک اقدام بسیار ارزشمندی برای استان یزد است که می‌تواند زمینه‌های بسیار خوبی برای توسعه هر چه بیشتر یزد در زمینه‌های مختلف اقتصادی و اجتماعی را فراهم کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار