سرمایه گذاری این کارگاه 5 میلیارد تومان است و آقای توکل هم از همکاری های شهرک های صنعتی راضی است اما از عدم همکاری بانک ها می نالید تا نشان دهنده ی این موضوع باشد که همچنان این بانک ها هستند که پای لنگ ، توسعه استانند
کد خبر: ۴۸۳۸۶۰
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲ 29 August 2017
شاید بارها در خبرها شنیده اید که طلای قرمز ایران را به صورت فله ای به اسپانیا صادر می کنند و در آنجا با بسته بندی های شکیل اما کوچک به چندین برابر قیمت به مشتریان دیگر در دنیا باز صادر می کنند اما در کهگیلویه و بویراحمد ، شرکت بسته بندی وجود دارد که از کشورهای خارجی و داخل مواد اولیه می آورد و با باز فرآوری و بسته بندی های بی نظیر در داخل ، به فروش می رساند. در این شرکت ادویه جات ، حبوبات،سبزی های خشک و برخی اقلام دیگر غذایی بسته بندی و به بازار عرضه می شود.
شرکت شهرک های صنعتی تور یک روزه ای را برای خبرنگاران برگزار کرد تا از این طریق برخی کارگاه های تولیدی و محصولات و مشکلات آن ها را در معرض دید عموم قرار دهد.
حاج عزت الله توکل مدیر شرکت بسته بندی هوجید با برند "چویل" در زمینه کار شرکت خود به خبرنگار تابناک گفت : یکی از مهمترین کارها در معرفی و جلب مشتری ، توجه ویژه به کیفیت تولید محصول و بسته بندی های زیبا و تمیز با رعایت استانداردهای جهانی است.
توکل گفت : این کارگاه تولید مواد غذایی و چاشنی های غذایی را از سال 1390 با جدیدترین فناوری های روز البته باهزینه های زیاد بروز کرده ایم به گونه ای که الان در کشور هیچ شرکتی نمی تواند ادعا نماید که در زمین بسته بندی مواد باما رقابت می کند و اگر هزینه های زیادی صرف نمودیم اما الان بهترین کیفیت در محصول را در زمینه محتویات و در زمینه بسته بندی داریم.
 
 
 
این تولید کننده افزود : الان 60 تا 70 درصد دستگاه های ما به روز هستند اما باز هم نیاز به هزینه برای به روز رسانی 30 درصد دیگر داریم ضمن اینکه باید بازهم در سال های آینده دستگاه های جدیدتری را که وارد بازار می شوند برای کارگاه تهیه کنیم و این مستلزم وجود سرمایه است.
آنگونه که آقای توکل می گوید ، کالای تولیدی شرکت " هوجید" کالای درجه یک کشور است و 220 قلم محصول تولیدی آن به 17 استان کشور صادر می شود ضمن اینکه شرکت هوجید توانسته 30 نفر را بطور مستقیم در کارگاه و 35 را در شبکه توزیع شاغل کند.
سرمایه گذاری این کارگاه 5 میلیارد تومان است و آقای توکل هم از همکاری های شهرک های صنعتی راضی است اما از عدم همکاری بانک ها می نالید تا نشان دهنده ی این موضوع باشد که همچنان این بانک ها هستند که پای لنگ ، توسعه استانند و با وجود رو به جلو بودن فعالیت های این شرکت ، باز هم بانک ها نمی توانند یا که نمی خواهند وارد فعالیت های تولیدی شوند و کمک کار ، کار آفرینان باشند.
این کار آفرین استان در خصوص مواد اولیه بسته بندی های خود می گوید : برخی از این مواد را از یزد و برخی را هم از تهران می آوریم و از بهترین کیفیت ها هم استفاده می کنیم.
 
 
 
توکل در خصوص کیفیت محصول تولیدی خود نسبت به محصولات مشابه گفت : متاسفانه برخی از محصولات مشابه موجود در بازار حدود 30 تا 40 درصد ناخالصی دارند اما ما در این شرکت خلوص صد در صدی محصولات را تضمین می کنیم.چرا که در خصوص ادویه جات و حبوبات شرکت ما همه ی دستگاه های آسیاب را خود دارد و محصولات در همین جا آماده بسته بندی می شوند. برای نمونه یک نوع از محصولات ما ادویه کاری برای استفاده در غذاهاست که در این محصول ، مخلوطی از 15 نوع ماده گیاهی است در صورتیکه محصولات مشابه موجود در بازار حداکثر 5 نوع است.
آنگونه که حاج عزت الله توکل می گوید ، موادی را که در این شرکت فراوری و بسته بندی می کند از دو منبع داخای و خارجی تهیه می کند که به نسبن 50 درصد از هر دو منبع استفاده می کند که البته با توجه به اینکه کشور هند بزرگترین صادر کننده ادویه جات و چاشنی های غذایی است ، اکثر واردات خود را از این کشور انجام می دهند.
وی مهمترین ویژگی های شرکت بسته بندی مواد غذایی "هوجید" با برند " چویل" را استفاده از بسته بندی های بی نظیر در ایران و استفاده از استندهای تبلیغاتی در برخی مراکز فروش عنوان کرد.
 
 
 نمونه استند معرفی محصولات
توکل مهمترین بازار فروش محصولات خود را استان های ،همجوار یعنی اصفهان ، خوزستان و فارس عنوان کرد و گفت در بازار خود استان هم فروش داریم.البته با توجه به کیفیت محصول و بسته بندی های کم نظیر آن امیدوار است بتواند با توسعه فعالیت نیم نگاهی به بازارهای خارجی هم داشته باشد.
تصاویر تکمیلی
 
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار