کد خبر: ۴۸۳۸۵۳
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۵ 26 August 2017
سه جوان در کارون غرق شدند
 
تابناک گیلان /  مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شوشتر گفت: سه جوان خوزستانی پنجشنبه شب به هنگام شنا کردن در رودخانه کارون در شهرستان شوشتر غرق شدند.
سیدمهدی ایوبی گفت: این حادثه در رودخانه کارون در محدوده پل کابلی (شهید بهرامی) شوشتر اتفاق افتاد و متأسفانه سه جوان اهوازی که برای شنا به درون رودخانه رفته بودند غرق شدند.
ایوبی گفت: محمد و عرفان جامعه دو برادر 20 ساله و جاسم بنی‌تعامه 30 ساله ساکن اهواز در این حادثه غرق شده‌اند و تلاش نیروهای امدادی و غواصان برای یافتن اجساد آنها ادامه دارد.
کشف 4 تن شکر
دهلران- ایسنا: سرپرست انتظامی شهرستان دهلران از کشف بیش از 4 تن شکر قاچاق که بدون مدارک گمرکی بارگیری و در حال انتقال از استان‌های همجوار بود خبر داد.
سرهنگ «منوچهر مکی» اظهار کرد: مأموران ایست و بازرسی بقیه‌الله (سه‌راهی موسیان) با اشراف اطلاعاتی یک دستگاه خودرو حامل بار شکر قاچاق، که فاقد مدارک گمرکی بودند را کشف کردند.
وی ارزش تقریبی این محموله را 100 میلیون ریال برآورد کرد و گفت: فردی در این رابطه دستگیر شد.
عامل تیراندازی در بوشهر تسلیم پلیس شد
بوشهر- خبرگزاری صدا و سیما: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: فردی که هفته گذشته به نمایشگاه خودرویی در شهر بوشهر تیراندازی کرده بود، خود را تسلیم پلیس کرد.
سرتیپ خلیل واعظی افزود: بعدازظهر 26 مرداد در یک نمایشگاه خودرو در خیابان فنس‌شهر بوشهر بین چند نفر، مشاجره، درگیری و تیراندازی اتفاق افتاد که در این حادثه دو نفر به هویت معلوم براثر تیراندازی مجروح و به بیمارستان منتقل شدند و عامل تیراندازی هم فرار کرد.
وی بیان کرد: با اقدامات انتظامی، عملیات روانی و گفت‌وگو با خانواده متهم، عرصه بر وی تنگ شد و او خود را به پلیس تسلیم کرد.
این متهم دو قبضه سلاح مورد استفاده در تیراندازی را هم به پلیس تحویل داد.
دستگیری جاعلان
ساری- خبرنگار کیهان: باند حرفه‌ای جعل اسکناس در بهشهر متلاشی شد. سرهنگ ابراهیم شجاعی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، گفت: مأموران انتظامی این شهرستان درپی دریافت خبری مبنی بر فعالیت تعدادی از افراد در زمینه تولید اسکناس‌های تقلبی در یکی از شهرهای همجوار و انتشار آن در بهشهر پس از شناسایی مخفیگاه جاعلان، با هماهنگی مراجع قضائی این افراد را در عملیاتی ضربتی دستگیر و از آنها 12 میلیون ریال اسکناس جعلی کشف کردند.
وی اضافه کرد: در این راستا 5 جاعل حرفه‌ای دستگیر و یک دستگاه چاپگر و مقادیری جوهر در بازرسی از مخفیگاه آنان کشف شد.
کشف فندق قاچاق
ارومیه- خبرگزاری صداوسیما: فرمانده هنگ مرزی شهرستان پلدشت گفت: دو دستگاه اتوبوس که از جمهوری خودمختار نخجوان وارد کشورمان شده بودند در مقابل گمرک توسط مأموران توقیف، و در بازرسی از این اتوبوس نزدیک به 350 کیلو فندق و زیتون قاچاق کشف و ضبط شد.
سرهنگ حاجی‌زاده افزود: در بازرسی مجدد از این اتوبوس‌ها یک تن و 184 کیلوگرم فندق که به صورت ماهرانه جاسازی شده بود توسط مأموران هنگ مرزی کشف و ضبط شد.
وی ارزش ریالی این کالاها را نزدیک به دو میلیارد ریال عنوان کرد. گفتنی است در این زمینه چهار نفر دستگیر و به مقامات قضایی تحویل داده شدند.
کشف تریاک
یزد- خبرنگار کیهان: رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان از کشف 221 کیلو تریاک در بازرسی از یک دستگاه تریلی خبر داد. سرهنگ «محمدحسین ستوده‌نیا» گفت: پلیس استان هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه تریلی ولوو که با محموله قطعات صنعتی به سمت تهران درحال حرکت بود مشکوک شده و خودرو را برای بازرسی به پارکینگ منتقل کردند. سرهنگ ستوده‌نیا افزود: دو متهم نیز در این رابطه دستگیر شدند.
مرگ در خزر
رشت- خبرنگار کیهان: فرمانده نیروی انتظامی تالش از غرق شدن پیرمردی 83 ساله درمحدوده آب‌های ساحلی دریای خزر در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ عباس اسماعیلی در تشریح این خبر اظهار داشت: این پیرمرد 83 ساله اهل و ساکن استان قم، هنگام شنا در خارج از طرح سالم‌سازی دریا در روستای «تازه‌آباد» شهرستان تالش، به علت عدم آشنایی با فنون شنا غرق شد.
بخشش یک اعدامی
ایلام- مهر: معاون قضایی در امور شورای حل اختلاف دادگستری ایلام گفت: یکی از زندانیان محکوم به قصاص در این استان با رضایت شاکیان از مرگ رهایی یافت.
علی‌اکرم داودی‌نیا تاکید کرد: در نتیجه رایزنی‌های صورت گرفته زمینه رهایی یک نفر که محکوم به قصاص بود در استان حاصل شد.
وی یادآور شد: این زندانی به مدت 2 سال است که به جرم قتل در زندان به سر می‌برد که پس از پیگیری‌های مکرر و تلاش رایزنی شورای حل اختلاف زندان مرکزی ایلام و جلب رضایت اولیای دم مورد بخشش خانواده مقتول قرار گرفته و از چوبه دار نجات یافت.
واژگونی مرگبار
بندرعباس- فارس: جانشین پلیس راه حاجی‌آباد از واژگونی تریلر هوو و مرگ راننده و شاگردش خبر داد.
رضا اشرف اظهار داشت: یک دستگاه تریلی هووی کشنده از سیرجان عازم بندرعباس بود که متأسفانه به بدنه تپه در سرازیری و در مسیر تونل دوقلو حاجی‌آباد برخورد کرد و واژگون شد.
وی افزود: در اثر این حادثه راننده و شاگرد تریلی در دم جان باختند و هویت این افراد به علت شدت جراحات وارده نامعلوم و هنوز شناخته نشده و هیچ مدرکی از فوت‌شدگان در دسترس نیست.
توقیف 28 هزار لیتر سوخت
زاهدان- خبرنگار کیهان: جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش ماموران انتظامی شهرستان دلگان کامیون حامل 28 هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوییل متوقف شد.
سرهنگ احمد طاهری‌ اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان دلگان حین کنترل خودروهای عبوری در محور زهکلوت- دلگان به یک دستگاه کامیون مشکوک شده و جهت بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.
وی با بیان اینکه سوخت کشف شده فاقد هرگونه مجوز قانونی بود تصریح کرد: راننده خودرو با تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.
قاچاق یراق‌آلات پلاستیکی
اهواز- خبرنگار کیهان: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خوزستان از وصول جریمه بیش از یک میلیارد ریالی برای قاچاق قطعات پلاستیکی یک شرکت پلاستیک‌سازی خبر داد.
«رضا سعیدی» با اعلام این خبر اظهار داشت: براساس گزارش گمرک بندر امام خمینی(ره)‌مبنی بر قاچاق 717 کارتن یراق‌آلات و قطعات پلاستیکی (سردوش ثابت و متحرک حمام) و عدم پرداخت گمرکی آن و ورود به صورت قاچاق به این گمرک مدیرعامل این شرکت متهم شناخته شد که علاوه بر ضبط کالای مکشوفه، به مبلغ یک میلیارد و 339 میلیون و 558 هزار ریال محکوم شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار