مدیرعامل شرکت آبفای استان زنجان خبر داد
شرکت آب و فاضلاب شهری در تلاش برای تامین آب سالم برای مصرف شهروندان بوده و در این راستا طرح‌های مختلفی را در دستور کار خود قرار داده است.
کد خبر: ۴۸۳۸۴۲
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۷ 26 August 2017
علیرضا جزء قاسمی گفت: شرکت آب و فاضلاب شهری در تلاش برای تامین آب سالم برای مصرف شهروندان بوده و در این راستا طرح‌های مختلفی را در دستور کار خود قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه همزمان با هفته دولت چندین طرح توسط شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان افتتاح می‌شود، اضافه کرد: از جمله افتتاحات این هفته، بهره‌برداری از چاه‌های شماره 19 و 20 شهر زنجان است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان خاطر نشان کرد: برای بهره‌برداری این چاه‌ها 9 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

جزء قاسمی در ادامه از بهره‌برداری چاه جدید شهر خرم‌دره خبر داد و افزود: این چاه با 4 میلیارد و 200 میلیون ریال اعتبار افتتاح می‌شود.

وی افتتاح طرح بهسازی مخازن آب شرب شهری آب‌بر را دیگر پروژه قابل افتتاح در هفته دولت خواند و گفت: بهسازی ساختمان اداری امور آب و فاضلاب شهری آب‌بر با اعتباری معادل یک هزار میلیون ریال نیز دیگر پروژه قابل افتتاح این ایام است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان از ایجاد سازه‌های حفاظتی خط انتقال چشمه کوثر با اعتبار 2 میلیارد و 200 میلیون ریال خبر داد و اضافه کرد: بهسازی چشمه‌ها و مخازن آب شهر چورزق را از دیگر طرح‌های قابل افتتاح هفته دولت در شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار