بهمن باقری مدير دفتر نظارت بر کيفيت خدمات فرودگاهی (ASQ) از روند پذیرش و اعزام حجاج گلستانی بازديد کرد.
کد خبر: ۴۸۳۸۱۶
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۰ 26 August 2017
بهمن باقری مدير دفتر نظارت بر کيفيت خدمات فرودگاهی (ASQ) از روند پذیرش و اعزام حجاج گلستانی بازديد کرد.

در این بازدید مدیر دفتر نظارت بر کیفیت خدمات فرودگاهی شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران در جریان برنامه ها و اقدامات اداره کل فرودگاههای استان گلستان برای پذیرش و اعزام زائران حج تمتع قرار گرفت . در آغاز این دیدار ، پایش اماکن و محاوط فرودگاهی از جمله بلوار ورودی فرودگاه ، محاوط فرودگاهی ، نمازخانه محوطه ، سالن های ترمینال ، گیت های بازرسی و سایر اماکن فرودگاهی از طریق سیستم دوربین های مدار بسته فرودگاه انجام و توضیحاتی در این خصوص ارائه شد . در ادامه مدیر کل فرودگاههای استان با اشاره به برنامه ریزی ها ، جلسات هماهنگی و اقدامات انجام شده در خصوص عملیات حج ، رشد بالای تعداد حجاج امسال نسبت به سالیان گذشته و محدودیت اماکن و محاوط فرودگاهی را مهمترین مسئله و دغدغه فرودگاه گرگان عنوان کرد .

رامین آذری با اشاره به اعلام رضایت سردار مهری فرمانده پلیس فرودگاههای کشور در بازدید خود از فرودگاه گرگان ، تعامل و همکاری پلیس فرودگاه ، سپاه حفاظت ، گذرنامه و سایر دستگاههای دخیل در حج را جهادی و ستودنی توصیف کرد و از زحمات آنها تقدیر کرد .

در ادامه این بازدید ، مهندس باقری با حضور در ترمینال فرودگاه گرگان از روند پذیرش و اعزام مسافران از لحظه ورود تا خروج از فرودگاه بازدید و از نزدیک در جریان امور قرار گرفت .

مدیر دفتر نظارت بر کیفیت خدمات فرودگاهی در پایان ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته ، سرویس دهی به حجاج و مسافران داخلی با امکانات موجود و محدودیت های فرودگاه گرگان را کاری بزرگ و با پشتوانه توصیف کرد و اظهار داشت : قطعا این مهم بدون برگزاری جلسات کارشناسی متعدد و هماهنگی های لازم نمی توانست به این شکل انجام گیرد .

در پایان حبیب تاری سرپرست عملیات حج فرودگاه گرگان با ارائه آماری از تعداد پرواز و زائر حج تمتع فرودگاه گرگان ، به تشریح برنامه ها و اقدامات انجام شده در راستای برگزاری باشکوه عملیات حج پرداخت .

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار