کد خبر: ۴۸۳۷۵۰
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۳ 25 August 2017
امام جمعه موقت شوش گفت: ایجاد موانع در ازدواج یکی از عوامل مشکلات اجتماعی است و برای خانواده و جامعه عواقب جبران ناپذیری در پی خواهد داشت، موانع ازدواج باید از پیش روی جوانان برداشته شود.

 حجت الاسلام عبدالرزاق عفری در نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان شوش با اشاره به برکات ماه ذی الحجه و نزول آیات ولایت در این ماه سالروز، ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) را تبریک گفت و اظهار کرد: ایجاد موانع در ازدواج یکی از عوامل مشکلات اجتماعی است و برای خانواده و جامعه عواقب جبران ناپذیری در پی خواهد داشت موانع ازدواج باید از پیش روی جوانان برداشته شود.

وی دو شاخص مهم در انتخاب همسر را دین و اخلاق دانست و افزود: قوانین غیر اسلامی تحمیل هزینه‌های گزاف و عدم رعایت فرهنگ اسلامی و سیره اهل بیت از موانع ازدواج هستند.

امام جمعه موقت شوش افزود: دشمنان انقلاب اسباب انحراف جوانان را برای جلوگیری از تداوم روحیه انقلابی و مقاومت در بین جوانان گسترش می دهند، باید جلوی این انحراف گرفته شود.

وی خواستار تربیت دینی و انقلابی جوانان شد و بیان کرد: با هجوم تبلیغات دشمن جوانان در معرض مضرات قرار گرفته‌اند برای مواجهه با این مضرات همه دستگاهای فرهنگی، مساجد و دانشگاهها باید به تربیت جوانان توجه کنند.

وی روز عرفه را فرصتی برای تزکیه نفس عنوان و بیان کرد: حضور در اماکن معنوی و خواندن دعای امام حسین در روز عرفه که حاوی معارف ناب است و درک معانی دعا فرصتی برای تزکیه نفس است.

 عفری خاطرنشان کرد: 8 شهریور روز مبارزه با تروریسم و سالروز شهادت رجایی و باهنر و سالروز ترور 17هزار از هموطنان که گروهی از نخبگان کشور به دست گروهک منافقین است.

وی با اشاره به ادعای ضد تروریستی مدعیان حقوق بشر گفت: سازمان های بین المللی و مدعیان حقوق بشر که در حرف ادعای حمایت از حقوق بشر می کنند، در عمل از تروریسم و کشوری مانند اسرائیل که مغز و مولد تروریسم در منطقه است حمایت می کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار