مسئول بسیج جامعه زنان سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان، گفت: شهمیرزاد میزبان دوره آموزشی تربیت مربی سواد مجازی در بخش خواهران ویژه بسیجیان استان شد.
کد خبر: ۴۸۳۶۹۷
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۷ 25 August 2017

به گزارش تابناک سمنان و به نقل از روابط عمومی سپاه استان سمنان، عفت دیابی با اشاره به برگزاری دوره بسیجیان سواد مجازی، بیان کرد: این دوره آموزشی با همکاری بسیج جامعه زنان و سازمان فضای مجازی سراج برگزار و ۴۰ نفر از خواهران بسیجی سراسر استاندر این دوره حضور یافتند.

فضای مجازی

وی افزود: این دوره در سه روز و با حضور اساتید مجرب کشوری در مجتمع فرهنگی تفریحی شهید کلاهدوز شهمیرزاد برگزار شد و شرکت کنندگان در ۱۱ کارگاه دوساعته سرفصل های آشنایی با شبکه های اجتماعی، رژیم مصرف رسانه، مدیریت رسانه در خانواده، فن بیان و ... را فراگرفتند.

دیابی با اشاره به اهدف دوره خاطر نشان کرد: ایجاد نهضت سواد رسانه ای در سطح عموم جامعه به خصوص قشر بانوان از اهداف مهم این دوره بوده است.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان تصریح کرد: به شرکت کنندگان در این دوره گواهی پایان دوره داده می شود و فراگیران موظف هستند بعد از دوره آموزشی در سطح عموم جامعه با آموزش سواد رسانه ای اهتمام ورزند.

وی تاکید کرد: با ایجاد این نهضت سواد رسانه ای تلاش داریم گامی بزرگی در مقابل هجمه های نرم دشمنان برداریم.

تجلیل از دست اندرکاران راهیان نور

مدیر اطلاع رسانی سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با بیان اینکه مراسم تجلیل از دست اندرکاران و عوامل اجرایی عملیات بزرگ فرهنگی راهیان نور ۹۵-۹۶ برگزار می شود، گفت: به منظور تجلیل از این همه عشق و تبعیت همایش تجلیل از دست اندرکاران و عوامل اجرایی عملیات بزرگ فرهنگی راهیان نور ۹۵-۹۶ با حضور مسئولان استانی برگزار خواهد شد.

لالائیان بیان داشت: این همایش یکشنبه پنجم شهریور ماه ساعت ۹ صبح در حسینیه شهدا گمنام سپاه قائم آل محمد استان سمنان برگزار خواهد شد.

مدیر اطلاع رسانی سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با اشاره به نقش آفرینی خادمان عزیز و مجموعه عشاق دلباخته برای زیارت با معرفت زائران یادمان ها اظهار کرد: این حضور چشمگیر است و وظیفه ماست که قدردان باشیم و تقدیر کنیم.

لالائیان افزود: این عزیزان، بسیجی وار و بدون چشم داشت و هزینه ای در گرمای مناطق عملیاتی و قدم گاه شهدا حضور دارند و عاشق شهدا و ادامه دهنده راه شهدا هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار