حجت الاسلام آل هاشم در ديدار با رييس دفتر رييس جمهور
به گزارش تابناک تبریز، دکتر محمود واعظی که به مناسبت هفته دولت امروز به استان آذربایجان شرقی سفر کرده پس از ادای احترام به قبور مطهر شهدا در وادی رحمت تبریز به دیدار حجت الاسلام آل هاشم رفت.
کد خبر: ۴۸۳۶۴۳
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۹ 25 August 2017
امام جمعه تبریز در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ی شهدای هفتم تیر و خیرمقدم به رئیس دفتر رئیس جمهور گفت:به حمدالله بعد از انقلاب کارهای بزرگی در عرصه های مختلف صورت گرفته، اما انتظار ما اینست که دولت در عرصه اقتصاد و فرهنگ بیش از پیش تلاش کند.
 
نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اسقرار دولت دوازدهم پس از رای اعتماد از مجلس تاکید کرد : در مقطعی از زمان بیش از 10 وزیر کابینه، آذربایجانی‌ها بودند البته موضوع قومیتی نیست اما مردم انتظار دارند یک وزیر آذربایجانی در کابینه حضور داشته باشد چراکه در هر مجمعی که می‌رویم این درخواست را از ما می طلبند بنابراین این موضوع را به عنوان خواست مردم به استحضار ریاست جمهوری برسانید
 
حجه الاسلام آل هاشم در ادامه با اشاره به جنگ نرم شدید دشمن علیه جوانان تاکید کرد که دولت باید بر اساس تاكيدات رهبري معظم انقلاب توجه ويژه به امور ديني و فرهنگي جوانان داشته باشد.

وی تصریح کرد که از دولت انتظار داريم براي تقويت مساجد، تقويت فعاليت هاي فرهنگى جوانان، توجه به حوزه هاي علميه و مراکز فرهنگی بيشتر توجه كند.


وی با اشاره به ظرفیت های مهم تولیدی و صنعتی آذربایجان شرقی عنوان کرد: در این استان اهالی صنعت و تولید به خوبی فعالیت می کنند و یک تحرک خوبی در این بخش ایجاد شده است. کارخانه ای دایم که برای بیش از 10 هزار نفر، شغل ایجاد کرده است که نشان از ظرفیت های بسیار خوب استان در این حوزه است. 
كارخانه اي داريم كه بيش از ١٠ هزار شغل ايجاد كرده است و باید دولت از  صنایع استان آذربایجان شرقی حمایت بیشتری کند. وی در ادامه به روند خصوصی سازی برخی کارخانجات در استان اشاره کرد و گفت که كارگران بلبرينگ سازى تبريز بيش از ٥ ماه است كه حقوق نگرفته اند و سازمان خصوصي سازي در واگذاري واحدهاي توليدي دقت كند.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار