فرمانده پلیس راه‌آهن کشور خبر داد
فرمانده پلیس راه‌آهن کشور گفت : پلیس راه آهن در راستای تأمین امنیت خطوط ریلی از هیچ تلاشی فروگذار نبوده و با استفاده از تجهیزات نوین ،نظم و امنیت را در خطوط ریلی برقرار می کند.
کد خبر: ۴۸۳۶۳۸
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵ 25 August 2017
 سردار علیرضا اکبرشاهی در نشست منطقه‌ای وحدت پلیس راه آهن در تبریز با اشاره به گستردگی جغرافیای خطوط ریلی با 400 ایستگاه راه آهن در کشور، اظهار داشت: در سایه تعامل و هماهنگی پلیس راه‌آهن با راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران امنیت مطلوبی در خطوط ریلی کشور برقرار است.

وی به نشست‌های منطقه‌ای وحدت پلیس راه‌آهن کشور اشاره کرد و افزود: از سال 95 طرح منطقه‌ای وحدت در پلیس راه‌آهن راه‌اندازی شده و امروز سومین نشست منطقه‌ای وحدت با محوریت پلیس راه‌آهن تهران، شمال‌غرب و آذربایجان در تبریز برگزار می‌شود.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در نشست منطقه‌ای وحدت اهداف و تدابیر سلسله مراتب فرماندهی ناجا تحقق یافته و عملیاتی می‌شود و از ظرفیت‌ استان‌های همجوار با توجه به اشتراک‌های منطقه‌ای در راستای اجرای مطلوب ماموریت‌ها و هم‌پوشانی و هم‌افزایی اقدامات پلیس راه‌آهن با مدیران کل راه‌آهن استان‌ها استفاده می‌شود.

سردار اکبر شاهی پلیس راه‌آهن را پلیسی توانمند و حرفه‌ای معرفی کرد و گفت: پلیس راه‌آهن با دارا بودن ضابطان خاص و عام در برخورد با جرایم مشهود و خاص در حوزه استحفاظی راه‌آهن از هیچ تلاشی فروگذار نبوده و با استفاده از تجهیزات و فناوری‌های نوین در ایستگاه‌های راه آهن و طول مسیر خطوط ریلی به طور شبانه‌روزی در خدمت مسافران هستند.

وی به مجرمان و مخلان نظم و امنیت در خطوط ریلی هشدار داد و تاکید کرد: با اشرافیت اطلاعاتی و مطالعه کامل از وضعیت امنیتی تمام مسیر خطوط ریلی کشور هیچ خلاء امنیتی در ایستگاه‌های راه آهن و مسیر خطوط ریلی وجود نداشته و مجرمان هیچ حاشیه امنی در راه آهن جمهوری اسلامی ایران ندارند.

فرمانده پلیس راه‌آهن کشور با اشاره  به همکاری و تعامل رؤسای قطارها و مهمانداران با پلیس راه آهن گفت: رؤسای قطار بالاترین مقام اجرایی قطار بوده و در کنار مهمانداران جزو همیاران پلیس هستند و بازوان توانمند پلیس در تأمین نظم و امنیت داخل واگن‌ها با پلیس راه‌آهن همکاری و تعامل خوبی دارند.

سردار اکبر شاهی به برنامه‌های کلان پلیس راه‌آهن در آینده نیز اشاره و خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش خطوط ریلی در استان‌های آذربایجان‌شرقی و آذربایجان‌غربی و گستردگی جغرافیایی این استان‌ها به دنبال مطالعه و ایجاد پلیس های مستقل راه‌آهن در این 2 استان هستیم.

فرمانده پلیس راه‌آهن کشور در پایان عملکرد پلیس راه‌آهن آذربایجان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: در سایه مدیریت شایسته سردار حسن خانی فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌شرقی هیچ مشکل خاص امنیتی در استان و به خصوص خطوط ریلی راه‌آهن آذربایجان وجود نداشته و مسافران و گردشگران داخلی و خارجی در امنیت و آرامش کامل از خطوط ریلی این استان برای سفر استفاده می‌کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :