کد خبر: ۴۸۳۶۰۰
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۷ 25 August 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛ گروه تکفیری داعش از طریق شبکه اجتماعی تلگرام و به زبان ایتالیایی از عوامل خود خواست تا به ایتالیا حمله کنند.



به گزارش ایرنا، خبرگزاری رسمی ایتالیا (انسا) نوشت: سایت آمریکایی نظارت بر افراط گرایی اسلامی در اینترنت 'site' به ریاست 'ریتا کاتز' اعلام کرد که داعش از طریق یک کانال تلگرام نزدیک به دولت خود خوانده اسلامی در حال تشویق عوامل خود برای حمله به ایتالیا حتی با استفاده از خودرو به عنوان اسلحه است.

در پیام داعش که به زبان ایتالیایی نوشته شده ' باید با آنها مبارزه کنی'، تصویر مردی دیده می شود که چاقویی پشت خود پنهان کرده است .

در پی فاجعه اخیر تروریستی در بارسلون که منجر به کشته شدن 14 تن شد، ایتالیا به عنوان هدف بعدی داعش خوانده شد و تدابیر امنیتی در این کشور تشدید شده و شهرهای بزرگ از جمله میلان و رم به حالت زرهی و آماده باش کامل درآمده اند.
تشکیلات امنیتی در این شهرها بیش از پیش برای جلوگیری از حملات تروریستی با خودرو و کامیون تقویت شده تاجاییکه موانع بتونی جهت محافظت از خیابان ها و میادین پرتردد، نصب شده اند.

تشدید تدابیر امنیتی، استقرار نیروهای پلیس و ارتش و نصب موانع سیمانی برای زرهی کردن خیابان ها و مناطق پرتردد در شهرهای بزرگ از جمله رم و میلان و همچنین زیر نظر داشتن مظنونان و جنگجویان خارجی و کنترل کامیون ها و خودروهای اجاره ای از جمله تدابیر اتخاذ شده در ایتالیا برای مقابله با تهدیدات احتمالی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار