کد خبر: ۴۸۳۵۹۵
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲ 25 August 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛ این روزهای علیرضا منصوریان در استقلال شباهت زیادی به دورانی دارد که ناصر حجازی از استقلال برکنار شد.
استقلال با حساب دو بر صفر مقابل پدیده شکست خورد و درحالی که تیم برتر میدان بود، دست خالی زمین را ترک کرد. هواداران خشمگین استقلال که در بازی مقابل سایپا هم بخشی از آنها علیه منصوریان شعار داده بودند، این‌بار با شدت بیشتری علیه سرمربی جوان آبی‌ها موضع گرفتند. سرمربی‌ای که سال گذشته بعد از چند سال موفق شد پرسپولیس را شکست دهد و تکانی به آبی‌ها بدهد.

سال 86 زمانی که ناصر حجازی سرمربی استقلال شد، هواداران استقبال زیادی از او کردند و تمرینات استقلال با حضور چند هزار نفر تماشاگر برگزار می‌شد. استقلال ابتدا استقلال اهواز را برد اما مقابل ملوان باخت و همان جا بود که هیات مدیره وقت استقلال علیه حجازی موضع گرفتند و اینجا آغاز چالش‌های استقلال بود. آبی‌ها نتوانستند به لحاظ روحی خود را حفظ کنند و بعد از شکست سه بر دو مقابل پیکان، ناصر حجازی برکنار شد.

حجازی بعد از آن بازی در نشست خبری گفت: مشکلات استقلال به بیرون از باشگاه مربوط می‌شود. دست منصوریان و مجیدی را می‌بوسم که با تمام وجود برای استقلال بازی کردند.

چرخش روزگار حالا منصوریان را به جای مربی فقید آبی‌ها نشانده و بازی تاریخ باعث شده تا او هم روزهایی که حجازی تجربه کرد را تجربه کند.

به گزارش ایسنا، استقلال بعد از شکست مقابل پیکان با هدایت حجازی با تماشاگرانی روبه رو بود که علیه پیشکسوت خود شعار می‌دادند و در این میان عده‌ای هم به دنبال آرام کردن سکوها بودند. گذر زمان مسائل زیادی را نشان داد و البته آن هیات مدیره به تاریخ پیوست و نام حجازی بود که ماندگار شد. حالا هم یکی از اعضای هیات مدیره استقلال مدام از احتمال تغییر در سرمربی‌گری آبی‌ها سخن به میان می‌آورد و سکوها هم مانند سال 86 چندان با منصوریان روی خوش نشان نمی‌دهند.

کسی چه می‌داند، شاید تاریخ این‌بار برای منصوریان هم تکرار شود.


دلداری حجازی به مجیدی بعد از شکست استقلال مقابل پیکان

شباهت جالب تصویر آخرین حضور حجازی روی نیمکت استقلال و علیرضا منصوریان در بازی آبی‌ها و پدیده
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار