در دیدار مدیران و کارکنان ادارات با امام جمعه نکا مطرح شد
سد گلورد به تنهایی نقش بسیار مهمی در توسعه اقتصادی، اشتغال و مسائل اجتماعی دارد که با مشروب کردن اراضی کشاورزی و همچنین تامین آب مصرفی سه شهرستان بهشهر، نکا و گلوگاه، به دغدغه های چندین دهه مردم شرق مازندران برای تامین آب شرب و کشاورزی پایان می دهد.
کد خبر: ۴۸۳۵۵۳
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۶ 25 August 2017
به گزارش تابناک مازندران، فرماندار نکا: با آغاز به کار دولت تدبیر و امید در چهار سال گذشته طرح هاو برنامه های زیربنایی برای توسعه شهرستان تعریف و اجرایی شده که آبگیری سد گلورد بعنوان پروژه ای که نیم قرن از عمر مفید آن گذشته بود؛ تبلور تلاش دولت تدبیر و امید در این بخش است.
 نقش مهم سد گلورد برای تامین آب شرب شرق مازندران
بر اساس این گزارش، در اولین روز از هفته دولت ، فرماندار نکا به اتفاق مدیران دستگاههای اجرایی این شهرستان با امام جمعه نکا دیدار و گفتگو کردند.
 
فرماندار نکا در این دیدار ضمن گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر بیان داشت: در هفته دولت امسال ٧٣ طرح تولیدی ، خدماتی و عمرانی با ٧٨٠ میلیارد ریال اعتبار در این شهرستان بهره برداری یا عملیات اجرایی آنها آغاز می شود.
 
احمدی افزود : این طرح ها در بخش های مختلف عمرانی، خدماتی، راه، آب و گازرسانی است و افراد در حوزه شهری و روستایی از این نعمت برخوردار می شوند .
 
نماینده عالی دولت در این شهرستان ادامه داد: تسریع در روند ساخت پل ورودی نکا، روشنایی کمربندی، گازرسانی به روستاهای بالای ٢٠ خانوار، تسریع در روند چهاربانده کردن نکا به نیروگاه، احداث مجتمع های آبرسانی و بهینه سازی راهها از جمله این موارد بود که با تکمیل و بهره برداری کامل تحول عظیمی در شهرستان ایجاد شد.
 
فرماندار نکا گفت: سد گلورد به تنهایی نقش بسیار مهمی در توسعه اقتصادی، اشتغال و مسائل اجتماعی دارد که با مشروب کردن اراضی کشاورزی و همچنین تامین آب مصرفی سه شهرستان بهشهر، نکا و گلوگاه، به دغدغه های چندین دهه مردم شرق مازندران برای تامین آب شرب و کشاورزی پایان می دهد.
 
احمدی با اشاره به فعالیت های انجام شده در دولت تدبیر و امید در شهرستان نکا گفت: با آغاز به کار دولت تدبیر و امید در ۴ سال گذشته طرح هاو برنامه های زیربنایی برای توسعه شهرستان تعریف و اجرایی شده که آبگیری سد گلورد بعنوان پروژه ای که نیم قرن از عمر مفید آن گذشته بود؛ تبلور تلاش دولت تدبیر و امید در این بخش است.
 
فرماندار نکا در پایان با اشاره به شهادت شهیدان رجایی و باهنر و آغاز هفته بزرگداشت دولت ، افزود : این هفته، فرصتی برای بیان دستاوردها و خدمات نظام و دولت است که کارگزاران نظام باید از این فرصت استفاده کنند و در بیان عملکرد دولت تلاش بیشتری انجام شود .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار