سخنگوی هفدهمین کاروان پیاده مشهد - کربلا با بیان اینکه حرکت این کاروان فردا جمعه سوم شهریور با هدف پاسداشت شهید سرافراز مدافع حرم شهید محسن حججی از جوار بارگاه ملکوتی امام رضا در مشهد آغاز می شود گفت: تصویر این شهید سرافراز ایران اسلامی بر روی لباس زائران پیاده با هدف پاسداشت مقام شهدای مدافع حرم نصب شده است.
کد خبر: ۴۸۳۴۷۹
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۳ 24 August 2017
به گزارش تابناک رضوی به نقل از روابط عمومی مجتمع اسلامی حضرت بقیه الله الاعظم مهدی ارجمند سخنگوی هفدهمین کاروان پیاده مشهد کربلا با اعلام این خبر افزود: مهمترین هدف این کاروان اشاعه فرهنگ عاشورایی و نشر معارف حسینی است و در این میان شهدا بهترین نمونه و الگوی معارف عاشورایی هستند.
او افزود: با خانواده شهید حججی برای حضور در مراسم بدرقه تماس گرفته شد اما متاسفانه این فرصت فراهم نشد با این حال زائران این کاروان پیاده با نصب تصویر شهید محسن حججی در طول مسیر پیاده روی ۳ هزار کیلومتری خود از مشهد تا کربلا یاد و خاطره این شهید سرافراز مدافع حرم را گرامی می دارند.
ارجمند خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این کاروان از استان اصفهان نیز عبور می کند در مسیر عبور خود از اصفهان برای ملاقات با خانواده این شهید سرافراز که در نجف آباد ساکن هستند برنامه ریزی شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار