کد خبر: ۴۸۳۴۷۷
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۱ 24 August 2017
تابناک / رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان رودسر گفت: 4 نفر در 24 ساعت گذشته در سواحل شهرستان رودسر غرق شدند.

کامیار صالح‌پور اظهار داشت: یک مرد 43 ساله اهل و ساکن کرمانشاه شب گذشته در ساحل شهر رودسر در منطقه شنا ممنوع در حال شنا بود که به‌دلیل عدم آشنایی به فنون شنا غرق شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان رودسر اعلام کرد: جنازه این مرد پس از جستجوی تیم‌های امداد و نجات صبح امروز در ساحل رودسر پیدا شد و به سردخانه بیمارستان شهید انصاری رودسر انتقال یافت.

وی از غرق‌شدن 3 نفر در ساحل منطقه سورخانی بخش چابکسر خبر داد و افزود: صبح امروز 3 عضو یک خانواده شامل یک مرد و دو زن در منطقه شنا ممنوع منطقه سورخانی بخش چابکسر در حال شنا بودند هم دچار غرق شدگی شدند.

صالح‌پور تصریح کرد: با تلاش نیروهای امداد و نجات دو خانم 12 و 22 ساله که دو خواهر از یک خانواده هستند پس از نجات یافتگی و اعزام به بیمارستان امام سجاد(ع) رامسر از مرگ حتمی نجات یافتند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان رودسر بیان کرد: با وجود همه تلاش‌ها، مرد 36 ساله که دایی دو خانم نجات یافته بود غرق شد و جسد وی به سردخانه بیمارستان رامسر انتقال یافت.

وی با بیان اینکه این خانواده اهل و ساکن تهران بودند گفت: با وجود همه توصیه‌ها به‌مردم به‌ویژه مسافران جهت شنا در طرح‌های سالم‌سازی، اغلب مسافران و گردشگران از مناطق شنا ممنوع استفاده می‌کنند و شاهد چنین حوادث تلخی می شویم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار