کد خبر: ۴۸۳۴۷۱
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۸ 24 August 2017
تابناک / سخنگوی شورای ‌شهر رشت گفت: پرداخت به‌موقع حقوق و مزایای پرسنل شهرداری از اهداف و اولویت‌های شورای پنجم است و سرپرست شهرداری رشت باید به این مهم توجه ویژه داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، فاطمه شیرزاد عصر امروز در جمع مدیران شهرداری رشت ضمن تبریک به‌مناسبت فرا رسیدن هفته دولت اظهار داشت: امروز شاهد تشییع پیکر دو شهید گمنام جنگ تحمیلی بودیم و مردم رشت با حضور پر شکوه خود در این مراسم نشان دادند که قدردان ایثارگری‌های شهدا و خانواده‌های آنان هستند.

وی با بیان اینکه در تشییع پیکر شهدا بار دیگر با آرمان‌های آنان پیمان بستیم تصریح کرد: تشییع پیکر شهدای جنگ تحمیلی ما را در دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب استوارتر خواهد کرد و هرگز در دفاع از این دستاوردها کوتاه نخواهیم آمد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به ساماندهی حوزه مالی شهرداری رشت گفت: مدیران شهرداری رشت بیش از گذشته به تلاش جهت خدمات رسانی به شهروندان بپردازند و در حوزه مالی شهرداری شفاف‌سازی شود.

شیرزاد با بیان اینکه تاخیر در پرداخت حقوق پرسنل شهرداری قابل قبول نیست افزود: همه ما موظفیم تا زمانی‌که در جایی مشغول به فعالیت هستیم بهترین خدمات را ارائه کنیم و با آغاز فعالیت شورای پنجم با همکاری مدیران شهرداری رشت شاهد برطرف شدن مشکلات باشیم.

وی با اشاره به رای اعتماد منتخبان شورای پنجم رشت به فرامرز جمشیدپور سرپرست شهرداری رشت اظهار داشت: رای اعتماد منتخبان مردم رشت در شورای پنجم به سرپرست قبلی شهرداری، مسئولیت خدمت رسانی وی و مجموعه سازمانی‌اش را سنگین‌تر کرد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه امیدوارم با تعامل و همکاری متقابل بین شورا و شهرداری شاهد افزایش خدمات‌دهی به  شهروندان باشیم افزود: شهرداری‌های مناطق پنجگانه رشت پروژه‌های آماده بهره‌برداری خود را در هفته دولت اعلام و افتتاح کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار