مسئول واحد ادبیات پایداری حوزه هنری ایلام از رونمایی از کتاب نامه‌رسان در حوزه هنری استان خبر داد.
کد خبر: ۴۸۳۴۵۷
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۳ 24 August 2017

 به گزارش تابناک ایلام؛حسین شکربیگی با علام این خبر اظهار کرد: این کتاب با حضور ساسان ناطق نویسنده‌ی کتاب و «مرتضی سرهنگی» مدیر دفتر ادبیات و هنر مقاومت حوزه هنری کشور ، «قره‌داغی» مسئول انتشارت سوره مهر و «قاسمی‌پور» مسئول امور استان‌های  ادبیات پایداری حوزه هنری رونمایی و نقد خواهد شد.

وی زمان برگزاری این برنامه را چهارشنبه 15 شهریور اعلام و ابراز امیدواری کرد چنین برنامه‌هایی بتواند به همه‌ی نویسندگان و فعالان این عرصه کمک کند تا زوایای غنی ادبیات پایداری را بیشتر درک کنند و به آن بپردازند.

مسئول واحد ادبیات پایداری حوزه هنری ایلام  تصریح کرد: كتاب «نامه رسان» خاطرات یك آزاده ایلامی به نام محمود منصوری است كه در عملیات والفجر ١۰ در اسفند ماه ۶۶ به اسارت عراقی‌ها درآمد و به زندان الرشید منتقل شد و این کتاب مشتمل بر خاطرات كودكی، نوجوانی، آغاز انقلاب و فعالیت‌های وی قبل از شروع جنگ، ازدواجش و همه مراحل زندگی تا زمان آزادی اش است.

شکربیگی گفت: ساسان ناطق نویسنده ای است که بدون تجربه جنگ وفضای مربوط به آن تقریبا تمام آثارش مربوط به جنگ است و تاکنون آثار متعددی از جمله « اروند ما را با خود می برد»، « سربازان چکمه پوش» ،« کشاورز وسفره جادویی» ، « روزه عقیل» ، « خلیل در آتش» و « وقتی جنگ تمام شود» چاپ ومنتشر شده است .

به گزارش ایسنا،  رتبه اول جشنواره سراسری شبهای شهریور(سال 81) ، رتبه اول جایزه ادبی اصفهان (سال 82) ، رتبه اول کنگره سراسری شعر وقصه جوان کشور (سال 82) ، رتبه اول جشنواره سراسری داستان کوتاه« مردادگان» (سال 83)،رتبه اول خاطره نویسی سنگرسازان بی سنگر (سال 84) و ... است و کتاب « وقتی جنگ تمام شود » به عنوان بهترین کتاب سال دفاع مقدس (سال 84 ) تقدیرشده و در نخستین جشنواره آثار وتولیدات مراکز استانی حوزه هنری (سال85) به عنوان اثر برتر شناخته شده است.

كتاب «نامه رسان» در٣٣۰ صفحه و ٢۰ فصل توسط انتشارات سوره مهر در اولین چاپ خود در سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب عرضه شده است .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار