کد خبر: ۴۸۳۳۳۳
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۹ 24 August 2017
به گزارش تابناک تبریز، جبارزاده استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه حجه الاسلام آل هاشم از زمان حضور خود روزهای پر کاری در استان داشتند اظهار داشت: از زمان تشریف فرمایی امام جمعه تبریز جلسات زیادی با ادارات داشته و نقطه نظرات راهگشایی را برای حل مشکلات ارائه کرده اند.

جبارزاده در ادامه با اشاره به سرلوحه قرار دان منویات رهبر معظم انقلاب در امورات تصمیم گیری ها تاکید کرد: ادارات دولتی باید رهنمودهای رهبر انقلاب را سرلوحه کارهای خویش قرار دهند و در جهت تحقق آن عمل کنند.

وی اضافه کرد: اجرای دقیق قوانین مصوب مجلس شورای اسلامی وظیفه ماست و در اجرای این قوانین قدم بر می داریم.

جبارزاده تصریح کرد: فلسفه قوانین مصوب در مجلس در جهت حل مشکلات مردم بوده و مسئولین باید با تمام توان و استفاده از همه ظرفیت قوانین در تحقق این مهم تلاش کنند.

جبارزاده با اشاره به گزارش عملکرد چهارساله دولت تدبیر اذعان داشت: ضریب امنیت استان زمانی که دولت را تحویل گرفتیم مناسب نبود، افزود، موزه آذربایجان شرقی، کتابت و قرآن به سرقت رفته بود و همچنین از دانشگاه تبریز نیز چشمه نوترونی  سرقت شده بود ؛ در جلسه سال 92 با وزیر کشور در استان، وزیر کشور اذعان کرد، آذربایجان شرقی پس از تهران در رتبه های بالای نا امن قرار دارد.

وی ادامه داد: استان آذربایجان شرقی در دو سال اخیر در رتبه های صدر از لحاظ امنیت قرار گرفته است و در حال حاضر، از بین 31 استان برترین استان از لحاظ امنیت است.

استاندار آذربایجان شرقی تصریح کرد: بعد از تلاش های 4 سال گذشته استانی نا امن برای قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر تبدیل شده است.

وی اضافه کرد: در استان در سالهای 92،93 در جلوی استانداری برای تظلم خواهی تجمع می کردند ؛ امروز بیش از 80 واحد بحرانی به 10 واحد کاهش یافته‌است.

جبارزاده ادامه داد: امنیت غذایی وجود نداشت و ذخیره دو ، سه روزی گندم وجود داشت که به مدت 1 سال افزایش یافته است و همچنین تا سال 92 بیمارستان های دولتی از انتفاع خارج شده و بیمارستان های خصوصی هر چه می خواستند می گرفتند.

جبارزاده اذعان داشت: از نظر پروژه های عمرانی در سال های 91 و 92 علیرغم درآمد های کلان نفتی متوقف بود اما در حال حاضر پروژه های عمرانی در تحرک مناسبی قرار دارد.

وی اضافه کرد: با وحدت و هماهنگی موجود که حضور امام جمعه هم این وحدت را افزایش داده است بتوانیم کارهای قابل توجه تری برای حل مشکلات و توسعه استان انجام دهیم.

جبارزاده تشریح کرد:1583 طرح در هفته دولت مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت ؛ 11 هزار میلیارد تومان در 4 سال گذشته در ادارات استان اختصاص یافته و مورد بهره برداری قرار گرفته است ؛ شاخص بهره مندی آب رسانی روستاها از 80 به 85 درصد افزایش یافته است.

وی ادامه داد: مسکن مهر مشکلات عدیده ای داشت که تاکنون 99 درصد آن به مردم تحویل داده شده است ؛ اتوبان تبریز، مردم و بازرگان نیز پیشرفت خوبی داشته است ؛ تبریز 2018 فرصت مناسبی برای شناسایی آذربایجان شرقی است.

استاندار آذربایجان شرقی ابراز داشت: انتخابات انجام گرفته از نظر حفاظت و امنیتی کوچکترین مشکل امنیتی به وجود نیامد این در حالی بود که در گذشته در انتخابات مجلس آدم هم کشته شده بود.

وی اضافه کرد: بیش از 6000 هزار متجاوز بیگانه که می خواستند از استان عبور کنند همگی دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند ؛ امروز مبادی ورودی آذربایجان شرقی به روی قاچاقچیان بسته شده و برای حمایت از تولید داخلی کالاهای داخلی حمایت می شود.

جبارزاده اذعان کرد: در سال گذشته استان آذربایجان شرقی از لحاظ میزان مبالغی که به واحدهای تولیدی پرداخت شده رتبه سوم کشوری را کسب کرد.

وی اضافه کرد: از لحاظ ایجاد فرصت شغلی استان آذربایجان شرقی رتبه اول را کسب کرده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :