فرماندار استان گفت:در این هفته 200 پروژه عمران روستایی که در زیر مجموعه طرح های خدماتی قرار می گیرد، با 82 میلیارد ریال اجرا می شود که شامل جدول گذاری، شن ریزی و آسفالت معابر و جاده های روستایی خواهد بود.
کد خبر: ۴۸۳۳۲۴
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷ 24 August 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی فرمانداری استان،  فضل الله رنجبر در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دولت که در سرسرای جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: این طرح ها زمینه اشتغال 300 نفر از جوانان کرمانشاهی را فراهم می کنند.

وی همچنین به مهمترین طرح های قابل بهره برداری اشاره کرد و گفت: عمده آن ها در بخش صنعتی هستند و در این ایام شاهد افتتاح طرح هایی نظیر فولاد گستران در شهرک صنعتی بیستون و طرح توسعه مرحله 2 شرکت فرش زاگرس خواهیم بود.

رنجبر افزود: طرح تولید فیلتر ماشین در شهرک صنعتی فرامان، طرح تولید و بسته بندی انواع روغن ها و چربی های گیاهی و بهره برداری از واحد صنعتی شعله گستران غرب افروز از 
جمله دیگر واحدهای صنعتی قابل افتتاح در هفته دولت خواهد بود.

فرماندار کرمانشاه ادامه داد: همچنین در هفته دولت شاهد بهره برداری از چند طرح آبیاری بارانی در سطح مزارع کشاورزی و افتتاح پنج واحد آموزشی در مقطع ابتدایی خواهیم بود.

رنجبر گفت: این پروژه ها در 98 روستای بخش ماهیدشت، 45 روستای بخش مرکزی، 43 روستای کوزران، 22 روستای بخش بیلوار و 12 روستای بخش فیروزآباد اجرا می شود.

فرماندار کرمانشاه یادآور شد: واحدهای صنعتی عمدتا توسط استاندار و یا معاونان وزیر صنعت، معدن و تجارت در شهرک های صنعتی کرمانشاه به بهره برداری می رسد و برای سایر پروژه ها نیز مسئولان استان و شهرستان هر روز در یکی از بخش ها حضور پیدا می کنند.

وی در پایان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، آن ها را نمونه و مصداق مدیران خدوم و مردمی معرفی کرد که می توانند بهترین الگو و سرمشق برای تمامی مسئولان باشند.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار