مدیرعامل شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام گفت: موافقت اولیه سازمان هواپیمایی کشوری برای مسافربری شدن فرودگاه پیام البرز دریافت شد.
کد خبر: ۴۸۳۳۰۰
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۲ 24 August 2017
به گزارش تابناک : سعید زرندی چهارشنبه شب در مراسم سالروز ازدواج مبارک حضرت فاطمه (س) و حضرت علی (ع) در سالن مجموعه مرکز خدمات تجارت پیام البرز افزود: 2 برنامه بزرگ مسافری شدن فرودگاه و نحوه مشارکت سرمایه گذاران
منطقه اقتصادی پیام در دستور کار این مجموعه قرار گرفته است.
وی اضافه کرد: در این خصوص مشاوره لازم صورت گرفته و با تدوین بیست برنامه توسعه فرودگاه و منطقه ویژه اقتصادی تلاش کردیم زمینه را برای تحقق این 2موضوع فراهم کنیم.
زرندی گفت: در ابتدا مشکلات و موانعی در روند توسعه منطقه پیام وجود داشت که با توجه به برنامه ریزی بیست گانه با مشاوره بخش خصوصی برای پیشرفت وتامین منابع زیر ساختی مجموعه ترسیم شده، امیدواریم شاهد رونق و شکوفایی هر چه بیشتر فرودگاه و منطقه ویژه اقتصادی پیام باشیم . 
وی با اشاره به حمایت های دکتر واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت یازدهم از مجموعه پیام اظهارکرد: با توجه به مسئولیت جدید وی به عنوان رئیس دفتر رئیس جمهوری امیدواریم این حمایت ها ادامه داشته باشد.
مدیرعامل شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پروژه های در دست اقدام توسعه ای در این مجموعه بیان داشت: هم اکنون پروژه نوسازی و تکمیل برج مراقبت و هفت کیلومتر دیوار کشی در ضلع شمالی فرودگاه پیام در دست اقدام است.
زرندی به برنامه طرح جامع منطقه ویژه پیام اشاره کرد و گفت: با همکاری و مشاوره بخش خصوصی این طرح هم اکنون در حال اجرا بوده و تاکنون پیشرفت چشمگیری نیز داشته است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: با هدف توسعه فناوری های نوین ارتباطات و اطلاعات در حوزه گمرک و تحقق سند چشم انداز 1404 جمهوری اسلامی، تفاهم نامه بین شرکت خدمات هوایی پیام و پژوهشگاه فضایی ایران منعقد شد.




منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار