سرهنگ رضا شیرزادی در گفتگو با تابناک:
فرمانده انتظامی شهرستان گفت: به منظور کاهش آمار سرقت و افزایش ضریب ایمنی بانک ها، مؤسسات پولی و مالی و صنوف مختلف، پلیس بر سیستم های ایمنی آن ها نظارت مستمر دارد.
کد خبر: ۴۸۳۲۷۶
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶ 24 August 2017
سرهنگ" رضا شیرزادی "در گقتگو با خبرنگار تابناک افزود: در راستای اجرای این طرح سیستم ایمنی 345 بانک و موسسه مالی مورد بازدید قرار گرفته و تمامی نقص های احصا شده آن ها برطرف شده است.

وی افزود: همچنین در مدت یک هفته ای که این طرح اجرا شده است، 476 باب مغازه طلا فروشی نیز مورد بازدید قرار گرفت که نقایص آنان نیز بصورت کامل برطرف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه یادآور شد: این بازدید ها توسط تیم پلیس پیشگیری و اکیپی از کلانتری های تابعه شهرستان کرمانشاه انجام شده است و کارشناسان انتظامی نکات مورد نظر و نواقص را به مدیران بانک ها و صنوف ابلاغ کردند.

سرهنگ شیرزادی انجام اقدامات پیشگیری را مهمترین عامل به منظور کاهش سرقت عنوان کرد و گفت: انتظامی شهرستان کرمانشاه علاوه بر نظارت بر سیستم های ایمنی، کلاس های آموزشی و پیشگیری از سرقت را نیز برای صاحبان صنوف برگزار می کند.

وی با اعلام اینکه طرح نظارت بر سیستم های ایمنی صنوف به صورت مستمر توسط انتظامی شهرستان دنبال می شود، افزود: سیستم ایمنی تمامی بانک ها و موسسات مالی و اعتباری و همچنین طلا فروشی های سطح شهر به مرکز فوریت های پلیسی 110 متصل است و در صورت بروز هرگونه مشکلی در کوتاهترین زمان، کارآزموده ترین نیروها در محل حاضر می شوند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار