مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان کرمانشاه از برگزاری دوره آموزشی طلاب وروحانیون مستقر در راهیان نور کشور در استان خبر داد.
کد خبر: ۴۸۳۲۵۹
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹ 24 August 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از مهر،حجت الاسلام سجاد کریمی از برگزاری دوره آموزشی طلاب وروحانیون مستقر در راهیان نور با حضور ۱۰۰ نفر از طلاب بسیجی سراسر کشور در استان کرمانشاه خبر داد.

وی افزود: این همایش اول و دوم شهریور در مدرسه امام خمینی(ره) کرمانشاه با حضور مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور و جمعی ازاساتید استان برگزار خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان کرمانشاه تصریح کرد: در این دوره مباحثی ازجمله، متون درسی دفاع مقدس و ولایت فقیه، بیداری اسلامی، آسیب شناسی اردوها، اخلاق و ... عنوان خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان کرمانشاه یادآورشد: هدف از برگزاری این دوره آشنایی مبلغین با مباحث تبلیغی و نحوه ارتباط گیری بادانش آموزان و دانشجویان و دیگر اقشار راهیان نور، مباحث مربوط به تبلیغ چهره به چهره و همچنین بیان نقطه نظرها و دیدگاهها جهت هرچه بهتر برگزار شدن اردوهای راهیان نور است.

لازم به ذکر است؛ هر ساله اعزام راهیان نور جنوب و غرب کشور در مهرماه آغاز می شود  که طی آن تعداد کثیری از دانش آموزان و دانشجویان سراسرکشور به مناطق عملیاتی اعزام و از نزدیک با آرمان های دفاع مقدس آشنا می شوند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار