فرمانده انتظامي استان:
فرمانده انتظامي استان از دستگيري مردي كه به دليل اختلاف حساب اقدام به آدم ربايي جوان 20 ساله كرده بود، طي يك عمليات موفق پليسي خبر داد.
کد خبر: ۴۸۳۲۴۰
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲ 24 August 2017
فرمانده انتظامي استان از دستگيري مردي كه به دليل اختلاف حساب اقدام به آدم ربايي جوان 20 ساله كرده بود، طي يك عمليات موفق پليسي خبر داد.
 
سردار"علي اكبرجاويدان " فت: رسيدگي به اين اختلاف حساب و آدم ربايي زماني در دستور كار ماموران پليس امنيت عمومي استان قرار گرفت كه جواني حدودا 20 ساله با مراجعه به ماموران كلانتري 11 آزادشهر اظهار داشت، توسط چند نفر از تهران به مقصد استان هاي شمالي ربوده شده است.

وي افزود: اين جوان در اظهارات خود عنوان كرد،  عمويش يكي از حجره داران ميدان ميوه و تره بار در تهران است وطي اين مدت با يكي از فروشندگان بزرگ ميوه در گلستان در ارتباط بوده در حالي كه بين اين دو، اختلاف حساب شكل گرفت ، توسط افراد ناشناس ربوده شده و پس از انتقال به آزادشهر و نگهداري در محلي ناشناس، در شهررها شده است.

فرمانده انتظامي استان گلستان ادامه داد: در پي اين شكايت و همچنين وصول نيابت قضائي از دادسراي ناحيه 27 تهران مبني بر فقدان اين جوان كه برادر زاده فروشنده و حجره دار در تهران بود، بلافاصله پيگيري موضوع توسط ماموران پليس امنيت عمومي استان با همكاري ماموران پليس امنيت عمومي شهرستان آزادشهر جهت شناسايي و دستگيري عاملان اين آدم ربايي آغاز شد.

سردار جاويدان تصريح كرد: در تحقيقات صورت گرفته، ماموران موفق شدند كمتر از 24 ساعت عامل اصلي اين گروگانگيري را در يكي از ميادين شهرستان آزادشهر با شيوه و شگرد هاي خاص پليسي دستگير كنند.

اين مقام ارشد انتظامي استان بيان داشت: متهم در تحقيقات صورت گرفته عنوان كرد كه با طرف معامله خود در تهران اختلاف حساب داشته و چون آنها در قبال اختلاف خود خودروي وي را  نگه داشته بودند ، او نيز با همكاري چند نفر از دوستان خود اقدام به اين آدم ربايي كرده است.

سردار جاويدان گفت: متهم همچنين عنوان كرد با انتقال اين جوان به گلستان طي تماس تلفني از طريق گوشي وي در خواست مبلغ 960 ميليون تومان وجه نقد از عمويش را كرده و در حالي كه عرصه را با حضور پليس در صحنه تنگ ديده اقدام به رها سازي گروگان كرده است.

فرمانده انتظامي استان گفت: متهم پس از اعتراف به بزه ارتكابي با تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار