مدیرکل تامین اجتماعی: جامعه پزشکان و کادر درمانی از زحمتکش ترین نیرو های سازمان هستند و روزانه با تلاش این همکاران پزشک شر بسیاری از امراض و بیماریها توسط آنان و به لطف خداوند یکتا از سر بیمه شدگان و همکارانمان کم می شود.
کد خبر: ۴۸۳۲۳۱
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱ 24 August 2017

نور محمدی مدیرکل تامین اجتماعی بمناسبت یکم شهریور سالروز ولادت حکیم فرزانه ابوعلی سینا و بزرگداشت روز پزشک با دکتر پیام اکبری  مدیر درمان تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد دیدار و روز پزشک را به ایشان و مجموعه پزشکان استان تبریک گفت.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در این دیدار نورمحمدی اظهار داشت : جامعه پزشکان و کادر درمانی از زحمتکش ترین نیرو های سازمان هستند و روزانه با تلاش این همکاران پزشک شر بسیاری از امراض و بیماریها توسط آنان و به لطف خداوند یکتا از سر بیمه شدگان و همکارانمان کم می شود.
وی همچنین از تلاشهای دکتر اکبری جهت خرید تجهیزات مدرن و پیشرفته و ایجاد بخشهای ccu ، icu ، بخش زایمان و افزایش تعداد تخت های بستری بیمارستان شهدای گمنام یاسوج که در جهت رضایمندی مراجعین صورت پذیرفته قدر دانی کرد .
 
دیدار با مجموعه پرشکان مدیریت درمان در روز پزشک + تصاویر
 
دکتر اکبری هم ضمن قدردانی از مدیر کل ،تامین اجتماعی را سازمانی خدمتگزار به مردم و بیمه شدگان دانست و تاکید کرد تمام تلاش شما همکاران در بخش بیمه ای جلب رضایت مشتریهایمان که همانا کارگران و گروههای مختلف کارفرمایی است و خوشبختانه تعامل و هم دلی شما همکاران عزیز باعث همسو شدن بخش درمان وبیمه در جلب رضایت مردم شده که بنده از همکاران محترم و زحمتکش بیمه ای سپاسگزارم.
گفتنی است در این دیدار تنی چند از روسا و کارشناسان ارشد اداره کل تامین اجتماعی استان نیز با نور محمدی همراه بودند در پایان این دیدار از تعدادی از همکاران پزشک در ستاد مدیریت درمان هم به نمایندگی از سایر پزشکان واحد های تابعه قدر دانی بعمل آمد.
 
دیدار با مجموعه پرشکان مدیریت درمان در روز پزشک + تصاویر
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار