مدیرکل امور هنری و مناسبت های معاونت اجتماعی ناجا گفت: به منظور انعکاس اقدامات انتظامی، ترافیکی و اطلاع رسانی مراسم اربعین، قرارگاه فرهنگی اجتماعی کمیل فعال خواهد شد.
کد خبر: ۴۸۳۲۱۵
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷ 24 August 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس،سرهنگ "مهدی یارندی"، اظهار کرد: با توجه به اهمیت راهپیمایی عظیم اربعین و گستردگی فعالیت های معاونت اجتماعی نیروی انتظامی، قرارگاه کمیل با دستور فرمانده ناجا فعال شد.

وی افزود: این قرارگاه که از ابتدای سال جاری راه اندازی شده است، در زمینه انعکاس رویدادهای انتظامی، ترافیکی و نیز اطلاع رسانی به زائران اربعین حسینی اقدام خواهد کرد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به این که قرارگاه فرهنگی اجتماعی کمیل از جمله قرارگاه های زیر مجموعه قرارگاه امام علی (ع) است، تصریح کرد: قرارگاه مذکور در چهار مرز شلمچه، چزابه، مهران و خسروی فعالیت خود را ادامه می دهد.

سرهنگ یارندی عنوان کرد: ریاست قرارگاه کمیل برعهده سردار منتظرالمهدی معاون اجتماعی ناجا می باشد و در هر چهار مرز منتهی به کشور عراق نیز یک نماینده خواهد داشت.
وی گفت: در راستاي اثربخشی و کارآمدی اقدامات این قرارگاه، از توان حداکثری معاونت اجتماعی ناجا و رده های تابعه در استان ها بهره خواهیم گرفت.

مدیرکل امور هنری و مناسبت های معاونت اجتماعی ناجا اظهار کرد: با حمایت های فرمانده انتظامی استان کرمانشاه نیز بسترهای لازم برای راه‌اندازی قرارگاه فرهنگی اجتماعی کمیل در مرز خسروی فراهم شده است و از آمادگی کامل برای فعالیت در این مرز و سایر مرزهای مسیر تردد زوار اربعین برخوردار هستیم.

وی خاطرنشان کرد: معاونت اجتماعی ناجا در کنار سایر مجموعه های نیروی انتظامی از تمام توان خود برای برگزاری این مراسم جهانی در نهایت امنیت استفاده خواهد کرد و تهیه مستندهای ساخته شده در این زمینه و پخش آن در رسانه ملی مؤید این اقدامات شبانه روزی خواهد بود.

این مقام ارشد انتظامی در پایان آمادگی و توان معاونت اجتماعی انتظامی استان کرمانشاه را مناسب ارزیابی کرد و گفت: معاونت اجتماعی استان از کارکنانی جوان و پر انرژی برای انجام ماموریت اربعین بهره گرفته است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار