همزمان با روز جهانی مسجد کانون های فرهنگی هنری برگزیده مساجد شهری و روستایی استان کرمانشاه در جشنواره برترین های مساجد مورد تقدیر قرار گرفتند.
کد خبر: ۴۸۳۱۹۳
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵ 24 August 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه؛ مسئول کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه، با اشاره به قریب به ربع قرن فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد، گفت: 530 باب از مساجد شهری و روستایی استان کرمانشاه دارای کانون فرهنگی هنری هستند.

وی با اشاره به وجود بیش از یک هزار و 200 مسجد در استان کرمانشاه، افزود: از این تعداد حدود 44 درصد دارای کانون هستند که 325 کانون روستایی و 205 کانون شهری است.
صفری، به فعالیت گسترده کانون های مساجد در عرصه های دینی، قرآنی، آموزشی، فرهنگی، هنری، ورزشی، کتابخانه ای و اردویی، اظهار کرد: فلسفه تأسیس کانون ها احیاء جایگاه مساجد، رونق بخشی به فعالیت های مسجد و جذب جوانان به کانون اثرگذار و معنوی خانه های خداست که خوشبختانه در این زمینه موفق بوده اند.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره برترین های مساجد به مناسبت روز جهانی مسجد در کرمانشاه، ابراز کرد: آیین معرفی و تجلیل از برترین های مساجد استان کرمانشاه  با حضور آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در مسجد بقیه الله(عج) شهرک کارمندان برگزار شد.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه، اضافه کرد: در این مراسم از فعالین مساجد، هیئت امنا، خادمین و کانون های فرهنگی هنری مساجد تقدیر شد.
وی گفت: مدیران 4 کانون فرهنگی هنری از مساجد شهرستان کرمانشاه به واسطه رونق بخشی به مساجد، جذب جوانان و فعالیت های گسترده دینی، فرهنگی و هنری در این مراسم مورد تجلیل قرار گرفتند.

صفری، خاطرنشان کرد: براساس ارزیابی های به عمل آمده از هر یک از شهرستان های تابعه نیز یک کانون فرهنگی هنری مساجد در شمار برترین های مساجد استان کرمانشاه معرفی و تقدیر شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار