مدیرعامل شرکت گاز سمنان:
مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان گفت: ۱۰ پروژه گازرسانی به مناسبت هفته دولت در استان سمنان بهره‌برداری و کلنگ‌زنی می‌شود.
کد خبر: ۴۸۳۱۹۱
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳ 24 August 2017

به گزارش تابناک سمنان، علی‌رضا شریفی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: ۱۰ پروژه گازرسانی روستایی و مجموعه‌های تولیدی در شهرستان‌های استان سمنان هم‌زمان با هفته دولت بهره‌برداری و کلنگ‌زنی می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان تصریح کرد: بهره‌برداری و کلنگ‌زنی پروژه‌های شرکت گاز استان سمنان در هفته دولت با اعتباری بالغ‌بر ۲۷۹ میلیارد ریال صورت می‌گیرد.

وی افزود: پروژه‌های گازرسانی به هشت روستای شهرستان دامغان و مجتمع گلخانه‌ای و دام‌پروری در شهرستان‌های سمنان و مهدی‌شهر نیز در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

شریفی‌نژاد خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از پروژه گازرسانی به روستاهای باقی‌مانده قهاب رستاق شهرستان دامغان، هشت روستا در این شهرستان از نعمت گاز طبیعی برخوردار می‌شوند و در این هفته نیز هفت پروژه گازرسانی دیگر در شهرستان‌های شاهرود، میامی، دامغان، مهدی‌شهر و گرمسار با حضور مدیران عالی‌رتبه استانی کلنگ‌زنی می‌شود.

وی با اشاره به خدمات و اقدامات و برنامه‌های شرکت گاز استان سمنان در دولت تدبیر و امید افزود: گازرسانی به ۷۷ روستا و ۶۷۲ کیلومتر شبکه‌گذاری ازجمله خدمات دولت تدبیر و امید در حوزه گاز در چهار سال گذشته بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان تصریح کرد: با اجرای پروژه‌های در دست اقدام شرکت گاز استان سمنان تا پایان سال جاری ضریب نفوذ گاز در روستاهای این استان به ۸۵ درصد می‌رسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار