با تصمیم شورای شهر
اعضای شورای شهر اردبیل در نخستین جلسه رسمی خود قدرت سیفی را بعنوان سرپرست شهرداری برگزیدند.
کد خبر: ۴۸۳۱۲۰
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۱ 24 August 2017
به گزارش تابناک اردبیل در جلسه روز چهارشنبه یکم شهریور شورای شهر ابتدا در مورد ابقای شهردار و یا انتخاب سرپرست شهرداری رای گیری شد که با رای هفت به سه، اعضا به انتخاب سرپرست رای دادند.
 
بعد از نیم ساعت معطلی خبرنگاران جلوی ساختمان شورا وجلوگیری از ورود آنها سرانجام با وساطت یعقوب عزیززاده اهالی رسانه وارد صحن شورا شدند.
 
در ادامه نام های حمید لطف اللهیان ، قدرت سیفی و فخرالدین نصیری بعنوان سرپرست شهرداری مطرح شد که با انصراف نصیری برای 2 نفر دیگر رای گیری بعمل آورد .
 
از 10 عضو حاضر شورا 6 نفر به سیفی و 4 نفر به لطف اللهیان رای دادند و در نتیجه قدرت سیفی تا انتخاب شهردار جدید بعنوان سرپرست شهرداری اردبیل انتخاب شد.
 
 
سیفی پیش از این معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اردبیل بود.
 
آیین تحلیف اعضای جدید شورای شهر پیش از ظهر چهارشنبه برگزار شد. اعضای شورا همچنین هیات رئیسه خود را انتخاب کردند.
 
انتخاب  هیئت رئیسه شورای شهر اردبیل
 
در این جلسه، علیرضا پوستی به عنوان رئیس جدید شورا انتخاب شد.
 
زهرا قدیمی به عنوان نایب رئیس، رویا کنعانی دبیر نخست، یعقوب هاشمی‌دیزج دبیر دوم، یونس رونقی خزانه‌دار، حبیب فتحی سخنگوی شورا و رحیم آقازاده به همراه یعقوب هاشمی دیزج به عنوان نماینده اردبیل در شورای استان انتخاب شدند.
 
جواد انصاریان عضو غایب شورای شهر اردبیل در سفر حج بسر می برد.
 
خداحافظی لطف‌اللهیان
 
 

بر پایه این گزارش، در حالی صبح امروز پنجشنبه حمید لطف‌اللهیان شهردار سابق اردبیل ساختمان شهرداری را ترک کرد که با خداحافظی از تمامی کارکنان و طلب حلالیت از آنها خواست تا در سنگر خدمت و تلاش پرتوان حضور داشته باشند.
انتهای پیام
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۵
سیفی سرپرست شهرداری اردبیل. خخخخخخخخخخ. آخر سر شورای شهر اردبیل ایشان را به آرزویش رساندند.فقط از شورای خواهش می کنم مواطب پوستی باشند ایشان را تنها نگذارند که باز دسته گل به آب دهد.
علی یوسفی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۵
متاسفم بر مردم اردبیل با این اعضای شورای شهر
بعد از دکتر ناییبی اردبیل شهرداری به پاکی و درستی و لیاقت لطف الهیان نه دیده و نه خواهد دید وای بر ما که عرضه نگهداشتن شهردار لایق هم نداریم یکی مثل بدری میاورند که ...افتضاح به بار میاره و کسی هم پاسخگو نیست و یقه اش را نمیگیرند
آقای لطف الهیان در این مدت چهره شهر را عوض کرد
واااااااااااااای بر اردبیل
هادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۵
قابل توجه عزیزانی که در مورد این اعضا سرودست میشکستند.درسته که لطف اللهیان نیز نواقصاتی داشت.ولی عوض کردن یاهمان برکناری ایشان دراوج فصلی کار این رانشان میدهد که اعضا شورایی که ماانتخاب کردیم به هیچ عنوان به فکر ابادانی وپیشرفت شهر نیستند بلکه فقط باندبازی وتسویه حساب و.....میکنند واقعاً وای به حال ما وشهر ما(در یک کلام فرهنگ شورای شهر در کشور ما هنوز جانیفتاده وحالاحالاها جانمی افتد)
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۵
لطف الهیان واقعا خوب کار کرد شهردار خوبی بود انصافا عالی کار می کرد جهره شهر را نو نوار کرد و زیباتر کرد.
ولی متاسفانه در ایران هر کسی سر کار بیاید تا بخواهد کاری انجام دهد و چم و خم کار دستش بیاید تعویض می شود.

دلیل تعویض شهردار چه بود؟ چه چیز آقای لطف الهیان ایراد داشت؟

باید عرض کنم آقای لطف الهیان خیالت و وجدانت راحت باشد که ما از عملکرد شما راضی بودیم حالا یک عده در شورای شهر دارند به چی فکر می کنند خدا عالم است.

امیدوارم جناب لطف الهیان با سمت مهم دیگری در اردبیل مشغول گردد.
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۵
با سلام . دکتر شهر سازی را برکنار کردند . مهندس حمل و نقل را شهردار اردبیل کردند . گویا هنوز در شورای شهر اردبیل این خود باوری بوجود نیامده است که اداره شهر توسط دکتر شهر سازی باشد
شرفی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۶
تاریخ مصرف لطف الهیان برای جناح حاکم تمام شد.
در پاسخ به شهروند عزیز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۶
سلام
بنده نیز منکر تلاش های دکتر لطف الهیان نیستم اما در خصوص فرآیند تحصیلی ایشان بعد از فوق دیپلم تشکیک دارم که امیدوارم درست نباشه. بله ایشون روی کاغذ دکتر سهرسازی هستند اما واقعا علم این رشته رو هم دارند .
موفق باشید
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۸
با سلام . شعر از مولوی : هر که دور ماند از اضل خویش باز جوید دوباره وصل خویش . این شعر شرح حال اردبیل است که شورای شهر اردبیل .دکتر شهرسازی را از شهرداری برکنار و مهندس حمل و نقل را شهردار اردبیل انتخاب کردند . یعنی دوباره اردبیل به ده ای بزرگ تبدیل شد
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۸
با سلام . با انتخاب دکتر شهر سازی این امیدواری در میان همشهریان بوجود امد که قرار است روند شهر سازی در اردبیل علمی باشد . و لقب اردبیل ده ای است بزرگ تبدیل به شهری زیبا شود . متاسفانه گویا شورای شهر اردبیل دوباره تصمیم گرفته که معلم . نظامی . مهندس و غیره را شهر دار اردبیل بکند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار