سخنگوی شورای شهر یزد با اشاره به تاکید اعضای جدی این شورا بر فرهنگ گفت: فرهنگ و فرهنگ سازی مناسب شهری به عنوان کلید واژه شورای شهر جدید یزد است.
کد خبر: ۴۸۳۱۰۶
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۰ 24 August 2017
به گزارش «تابناک یزد»محسن عباسی هرفته، سخنگوی شورای شهر یزد در نشست خبری در جمع اصحاب رسانه استان یزد گفت: بزرگترین سرمایه ما در این مدت چهار سال عمر شورا اعتماد مردم است و بر دشواری این امانت بزرگ واقف هستیم.

 

وی افزود: امانتداری مهمترین وظیفه ما در شورا است که سعی داریم از تمام داشته های یزد و یزدی ها با تمام قوا حفظ کنیم و نسل آینده را وارثان داشته های این شهر بدانیم.

 

سخنگوی شورای شهر یزد تصریح کرد: شورای پنجم کلید واژه خود را فرهنگ در شهر یزد می داند و باور داریم که مسائل شهر از طریق فرهنگی حل می شود و نباید صرفا جنبه کاربردی در آن بدانیم و لذا نیازمند فرهنگ سازی هستیم.

 

عباسی گفت: شورای شهر به واسطه نهادی که بستر سازی می کند تا آداب خوب شهروندی تقویت شود وظیفه فرهنگ سازی دارد و رسانه ها در این حوزه مهمترین عاملی هستند که فارغ از هر گونه تعارفات به ما کمک کنند تا در مسیر خود در ارتقا و احیای فرهنگ ایرانی گام برداریم.

 

وی افزود: یزد یکی از خواستگاه های قابل احترام فرهنگ ایرانی و اسلامی است و نکته نوید بخش در آن نیز پیگیری و قابل احیا بودن این فرهنگ است.

 

سخنگوی شورای شهر یزد ادامه داد: ما بسیار امیدواریم که با کمک رسانه ها با همراهی مردم در شهر جریان فرهنگی ایجاد کنیم تا راه خود را پیدا کند و نحوه هزینه بودجه ها را بررسی کنیم.

 

عباسی بیان کرد: رسانه ها یار دوازدهم شورا است و به نحوی ما نیازمند رسانه منتقد و راهنما هستیم.

 

وی ادامه داد: اولین انتصاب ما سخنگو و رابط رسانه ای است که این نشانه حسن نیت است تا همکاری حداکثری را داشته باشند.

 

عباسی در پایان گفت: ما باید برای اعتلای یزد و یزدی تلاش کنیم و از هر کاری در این راه دریغ نکنیم.

 شبستان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار