کاپیتان تراکتور می‌گوید که امسال باید یک جام از دو جام فوتبال ایران را تقدیم هواداران کنند.
کد خبر: ۴۸۳۰۰۹
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۱ 23 August 2017

مهدی کیانی درباره نتایجی که تا به اینجا کسب کرده‌اند به "ورزش سه" می‌گوید: در بازی‌های گذشته حق‌مان باخت نبود و اگر در هفته‌های اول از سد حریفان گذر می‌کردیم اکنون در صدرجدول می‌بودیم. اما همین که در این دو بازی جوان‌هایمان خوب درخشیدند و پیروز شدیم هم نتیجه خوبی است. ما تازه اول راه هستیم و لیگ تازه شروع شده است باید روحیه‌مان را به همین شکل حفظ کنیم و بتوانیم نتایج خوبمان را در سایر دیدارهایمان تکرار کنیم.


او درباره آنکه آیا در ادامه رقابت‌های لیگ باتوجه به عملکرد خوب جوان‌هایشان نیاز به جذب بازیکنان ندارد پاسخ می‌دهد: شاید تراکتور در بحث پرورش بازیکن جوان خوب بوده اما ما برای درخشش در رقابت‌های لیگ آسیا باید تیم خوب و قوی داشته باشیم و سعی کنیم بهتر از این باشیم. این موضوع به صلاحدید کادرفنی در جذب بازیکن مربوط می‌شود اما ان‎شاءالله امسال بتوانیم یک جام برای هوادارانمان به همراه داشته باشیم. حق طرفداران تبریزی با حمایت همیشگی‌شان طی سال‌های حضور تراکتور حداقل یک جام است که امیدوارم با تلاش و همدلی به این مهم دست پیدا کنیم.


وی درباره تعطیلات یک ماهه لیگ هم خاطرنشان کرد: ما تیم کاملی هستیم و کادرفنی همه جوره تیم را تمرین می‌دهد و فکر نمی‌کنم وقفه مشکلی ایجاد کند. احتمالا بازی‌های دوستانه خوبی در این تعطیلات برگزار خواهیم کرد و امیدوارم در ادامه و در روند تیمی ما تاثیرگذار شود.


کاپیتان تراکتور در رابطه با تقدیم بازوبند به بازیکنان جوان و شارژ روحی‌ آنها اضافه کرد: همه تیم مثل برادر هستیم و هر اتفاقی که در زمین مسابقه رخ دهد در واقع برای کل تیم رقم می‌خورد. اگر شکستی اتفاق می‌افتد برای همه بوده و اگر هم می‌بریم حاصل دسترنج همه بازیکنان است. من با تقدیم بازوبند به بازیکنان وظیفه خود می‌دانم که شرایط بد را از آن بازیکن دور کنم و تیم را در زمین در شرایط خوب قرار دهم. اکنون شرایط تراکتور با دو پیروزی در هفته‌های اخیر خیلی خوب شده و خدا را شکر به بازی‌ها برگشته‌ایم و امیدوارم این پیروزی‌ها ادامه دار باشد.


کیانی درباره گلزنی‌اش در این بازی و اینکه چرا بیشتر از آنکه گل بزند پاس گل می‌دهد گفت: این طبیعی که هر بازیکن دوست دارد گل بزند اما من بیشتر از آنکه به گلزنی فکر کنم علاقمندم تیم نتیجه بگیرد و حاصل دسترنج کادرفنی و بازیکنان و حمایت هودارانمان به ثمر بنشیند. خدا کمک کرد و در این بازی گل زدم که این هم تلاش بچه‌ها بود و از این بابت خوشحالم.


او در پایان افزود: ما با قدرت پا به تمامی مصاف‌ها می‌گذاریم و برای جام‌حذفی هم برنامه‌ریزی خاص خودش را داریم. همانطور که گفتم تلاش می‌کنیم و امیدوارم امسال بتوانیم یک جام از 3 جام را تقدیم هوادارانمان کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار