کد خبر: ۴۸۲۹۶۵
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۹ 23 August 2017
تهیه کننده آثار و کنسرت های محمد علیزاده خواننده موسیقی پاپ از لغو کنسرت های این خواننده در سنندج و کرمانشاه به دلیل بستری شدن وی در بیمارستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، صدرالدین حسین‌خانی مدیر شرکت موسیقی «ایران گام» گفت: به دلیل بستری شدن محمد علیزاده در بیمارستان، کنسرت‌های وی روز یکم شهریور در سنندج و روزهای چهارم و پنجم شهریور در کرمانشاه لغو شد.

وی درباره آخرین وضعیت پزشکی این خواننده موسیقی پاپ گفت: محمد علیزاده در سفری که اخیراً برای برگزاری کنسرت به اصفهان داشت، به دلیل تغذیه ناسالم، ویروسی وارد بدنش شد که این موضوع منجر به بستری شدن او  در یکی از بیمارستان های تهران شد. البته پزشکان هنوز نتیجه کامل آزمایش‌ها را دریافت نکرده‌اند و تا غروب امروز نتایج را به ما اطلاع می‌دهند. ولی صحبت هایی که پزشکان داشته‌اند این خواننده حداقل نیاز به ۸ تا ۱۰ روز استراحت مطلق دارد و می بایست  تحت مراقبت‌های ویژه پزشکی قرار بگیرد.

حسین خانی افزود: جای نگرانی خاصی وجود ندارد و اگر پزشکان نوع بیماری را سریع تشخیص بدهند، خیلی سریع با روند دارویی که تجویز می شود، مراحل درمانی جهت سلامتی کامل پیگیری می شود. به هر حال بعد از جلسه‌ای که با پزشکان خواهیم داشت، اخبار کامل را در اختیار مخاطبان قرار می دهیم.  

مدیر شرکت موسیقی «ایران گام» در باره کنسرت‌های محمد علیزاده در شهرهای سنندج و کرمانشاه اظهار کرد: ما خیلی تلاش کردیم که این کنسرت ها در سنندج و کرمانشاه برگزار شود، حتی آقای علیزاده با وجود شرایط جسمی نامساعدی که داشت اصرارداشت که کنسرت در سنندج برگزار شود زیرا وی برای اولین بار بود که در این شهر کنسرت می داد و مایل بود تا در هر شرایطی میزبان طرفداران باشیم. از سوی دیگر اینکه خیلی دیر خبر بیماری آقای علیزاده را به صورت رسمی اعلام کردیم فقط به این جهت بود که کنسرت سنندج برگزار شود اما به دلیل ضعفی که در بدن محمد بود پزشکان به هیچ عنوان اجازه ندادند تا برنامه اجرا شود. جالب اینکه پزشکان به دلیل اصرار وی بود که دستور بستری شدن را دادند تا بتوانند بیماری را کنترل کنند و محمد خودسرانه برای برگزاری کنسرت اقدام نکند.  

حسین خانی درباره برگزاری کنسرت های محمد علیزاده طی روزهای ۱۱ و ۱۲ شهریور ماه جاری در سالن  میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران گفت: برگزاری این کنسرت ها مشکلی نخواهد داشت و طی صحبت هایی که با پزشکان معالج آقای علیزاده داشتیم، در دو سه روز آینده به امید خدا مشکل برطرف خواهد شد. این در حالی است که پزشکان به دلیل ریشه کن کردن کامل میکروب ها ترجیح داده اند که محمد فعلا در بیمارستان باشد تا مصرف داروها و روند درمانی در وقت مقرر انجام پذیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار