فرماندار دشتی گفت: تعداد سازمان های مردم نهاد دشهرستان در دولت یازدهم رشد صد درصدی داشته است.
کد خبر: ۴۸۲۶۴۴
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۹ 23 August 2017
غلامرضا مهرجو صبح سه شنبه در جلسه انتخابات نماینده سازمان های مردم نهاد در هیات نظارت شهرستان دشتی اظهار داشت: در چند سال گذشته تلاش داشتیم موانع رفع ثبت سازمان های مردم نهاد در سطح شهرستان بر طرف کنیم.

وی افزود: در حال حاضر ۱۶ سازمان مردم نهاد در سطح شهرستان در حوزه های مختلف وجود دارد که نسبت به سال ۹۲ که هیچ سازمانی وجود نداشته رشد چشمگیری داشته است.

مهرجو بیان کرد: یکی از برنامه های مهم دولت این است که مردم در امورات جامعه به نحو مطلوب و منسجم مداخله داشته باشند که یکی از این راهها تشکل های سازمان مردم نهاد است.

وی ادامه داد: در این مدت در شهرستان شاهد یک روند رو به رشد سازمان مردم نهاد هستیم و این نشان می دهد که مردم نسبت به موضوعات شهرستان حساس هستند و در تصمیم گیری مداخله دارند.

مهرجو اضافه کرد: این تشکل ها در موضوعات مختلف همواره کمک کار خوبی برای حاکمیت هستند و افرادی که در این تشکل ها حضور دارند از بطن جامعه هستند.

لازم به ذکر است از بین سازمان های مردم نهاد چهار سازمان واجد الشرایط بودند که به عنوان نامزد در انتخابات شرکت کردند که در پایان بهمن بهمنی از سازمان مردم نهاد رشد و توسعه مسیله به عنوان نماینده سازمان مردم نهاد به مدت دو سال انتخاب شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار