محمد رضا مروارید؛
استاندار ایلام گفت: آیین آغازین فعالیت شورای پنجم به عنوان شروع دوره ای درخشان از بهسازی عمران و نمای شهر و روستا و ارتقا سطح خدمات در اذهان عمومی ثبت و شناخته شود.
کد خبر: ۴۸۲۶۳۹
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۳ 23 August 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛  محمدرضا مروارید  با تبریک اغاز فعالیت رسمی پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر وروستا ، بر اهمیت و تاثیر گذاری همدلی و جدیت اعضای شوراهای اسلامی استان برای تحقق اهداف توسعه شهری و روستایی استان ایلام تصریح کرد .
 
وی گفت: اهتمام قانونمند اعضای شوراها به تداوم تلاش ها و فعالیت هایی که دراین سال ها برای بهسازی فضای عمومی شهرها و روستاهای استان جریان داشته سرمایه اجتماعی این نهادهای منتخب مردم را افزایش می دهد.
 
استاندار ایلام همچنین در پیامی اغاز فعالیت پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر وروستا را تهنیت گفت ، دراین پیام امده است :
'اینک با آغاز بکار پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا فرصت را مغتنم شمرده و به اعضای شوراها در دوره چهارم که با سعی و تلاش صادقانه در خدمت مردم بوده اند و به اعضای شوراهای دوره پنجم که این مسئولیت را با رای مردم اختیار نموده اند تبریک می گویم.
 
' انتظار میرود با همه توان ؛ تفاهم و همدلی و با ارتباط مستمر با مردم و با توجه به راهبردها و سیاست های کلان نظام و همکاری و تعامل با مدیران استانی ، شهرستان ها و بخش هاو استفاده از نظرات کارشناسان بهرمند شوند تا شاهد رشد و اعتلای شهرها و روستاهای استان باشیم.'
 
مروارید یادآوری کرده است: همانطوری که در دولت یازدهم برای و آبادانی شهرها و روستاها اقدامات قابل توجهی انجام گرفته است و شاهد رشدچشمگیر و قابل توجه اعتبارات عمران شهری و روستایی بوده ایم ؛ به یاری خداوند و با همت مسئولان کشوری و استانی کماکان عمران و آبادانی شهرها و روستاها خواهد داشت'.
 
پنجمین دوره شوراهای اسلامی در همه 25شهر استان ایلام و 375 روستا بالای 20 خانوار این استان تا ساعاتی دیگر - صبح چهارشنبه - به طور رسمی شروع می شود.
 
تعداد اعضای شوراهای شهری در شهر ایلام هفت نفره و در دیگر 24 شهر استان پنج نفر و در روستاها سه نفر است./م
ایرنا
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار