رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: پزشکان در تخصص‌های مختلف برای ارائه خدمات درمانی رایگان به مردم روستاها در قالب اردوی جهادی به روستای کری بخش ساحلی دلوارتنگستان اعزام شدند.
کد خبر: ۴۸۲۶۳۶
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۷ 23 August 2017
مرادعلی فولادوند ظهر امروز در اعزام پزشکان استان بوشهر به اردوی جهادی روستای کری بخش ساحلی تنگستان از ارائه خدمات  پزشکی و دندانپزشکی رایگان به مردم محروم و روستایی خبر داد و اظهار داشت: بسیج جامعه پزشکی در ارائه خدمات به افراد محروم و نیازمند در طول سال برنامه‌ریزی ویژه‌ای دارد که اکنون اردوی جهادی به منطقه بخش ساحلی دلوار آغاز شده است.

وی با بیان اینکه  خدمات درمانی رایگان به جامعه هدف ارائه می‌شود افزود: پزشکان در رشته‌های مختلف تخصصی به‌مدت 10 روز در منطقه بخش ساحلی تنگستان حضور دارند و خدمات درمانی رایگان ارائه می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به ایجاد درمانگاه تخصصی در روستای یاد شده خاطر نشان کرد: در مدت 10 روز برپایی این درمانگاه  تخصصی، پزشکان در تخصص‌های داخلی، اطفال، ارولوژی، ارتوپدی، زنان، مامایی، دندان پزشکی و مشاوره تغذیه و روان‌شناسی به ارائه خدمات می‌پردازند.

فولادوند با بیان اینکه بسیج جامعه پزشکی تاکنون توانسته بسیاری از مشکلات مردم مناطق محروم استان بوشهر در عرصه درمانی رفع کند تصریح کرد: پیش بینی می‌شود در مدت اقامت 10 روز متخصصان در روستای کری تنگستان، به بیش از یک‌هزار و 200 نفر خدمات پزشکی و دندان پزشکی رایگان ارائه شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار