همزمان با سراسر کشور طرح پیوند آسمانی با هدف ترویج ازدواج آسان در استان البرز اجرا می شود.
کد خبر: ۴۸۲۶۳۰
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰ 23 August 2017
به گزارش تابناک : حجت الاسلام والمسلمین محمد صالحی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن سالروز ازدواج فرخنده حضرت فاطمه (س) و امام علی (ع) افزود: طرح بزرگ پیوند آسمانی برای اجرای امینانه نیات واقفان اجرا می شود.
وی تصریح کرد: ازدواج و کمک هزینه جهیزیه برای زوج های جوان و نوعروسان از اهداف اجرای طرح بزرگ پیوندهای آسمانی است.
این مسئول گفت: نظارت و صیانت از نحوه اجرای صحیح و امینانه نیات واقفان خیراندیش و مراقبت از این امانات یکی از رسالت های خطیر سازمان اوقاف و امور خیریه است.
صالحی بیان کرد: بر این اساس سازمان اوقاف در نخستین گام اقدام به جمع آوری دقیق اطلاعات و آمار موقوفات مرتبط با مسئله ازدواج کرده است.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان البرز افزود: این طرح برای چندمین (چهارمین) سال پیاپی در سالروز ازدواج فرخنده امیرالمؤمنین علی(ع) و حضرت زهرا(س) به طور همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.
صالحی یادآور شد: در این طرح به تمام جوانانی که شرایط اخذ تسهیلات طرح مذکور را دارند، کمک های نقدی و غیر نقدی پرداخت می شود.
وی خاطرنشان کرد: مراسم باشکوه جشن ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) با عنوان پیوند آسمانی در بقاع شاخص متبرکه و امامزادگان استان البرز با حضور مردم، خیرین، مسئولین و واقفین برگزار می شود.





منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار