تلویزیون دولتی امارات در خبری عجیب مدعی شد که نیروهای نظامی ترکیه در دوحه در این شهر حکومت نظامی برقرار کرده‌اند.
کد خبر: ۴۸۲۶۰۴
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۶ 23 August 2017

به گزارش تابناک : تلویزیون دولتی امارات روز سه‌شنبه در بخش خبری خود مدعی شد که نیروهای نظامی ارتش ترکیه هم‌اکنون در قطر حکومت نظامی برقرار کرده‌اند.

خبر تلویزیون امارات


پایگاه «ینی‌شفق» ترکیه ضمن اشاره به اینکه امارت از پشتیبانی قطر در بحران اخیر بین‌ کشورهای عربی به‌شدت عصبانی است نوشت: تلویزیون دولتی امارات (دوبی تی‌وی» روز سه‌شنبه در بخش خبری خود با پخش خبری خود در دروغی آشکار و سخیف مدعی شد نیروهای ترکیه در قطر حکومت نظامی برقرار کرده‌اند.


به نوشته «ینی‌شفق» تلویزیون امارات در ادامه گزارش خود مدعی شده که برخی منابع اطلاع داده‌اند که نیروهای نظامی ترکیه برخی از خیابانهای اصلی شهر دوحه را بسته‌اند و به هیچ‌کس اجازه رفت‌وآمد نمی‌دهند.

ترکیه در قطر


امارات، عربستان، مصر و بحرین اوایل ماه ژوئن به بهانه پشتیبانی قطر از تروریسم تمام روباط دیپلماتیک خود را با دوحه قطع کردند و برای عادی‌سازی روابط 13 شرط از جمله خروج نیروهای نظامی ترکیه از قطر را پیش‌روی مقامات قطری قرار دادند .


مقامات قطر این اتهام چهار کشور عربی را رد کرده و شروط 13‌گانه آنها را غیرمنطقی و غیرعملی توصیف کردند و تا کنون به این شروط تن نداده‌اند.

ترکیه و قطر


در بحران سیاسی بین کشورهای 4 کشور عربی و قطر، دولت ترکیه با اعزام نیروی نظامی و همچنین کمکهایی چون ارسال مواد غذایی از دوحه پشتیبانی کرد.





منبع : میزان 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار