مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام گفت: 142 پروژه برق‌ رسانی همزمان با هفته دولت در این استان مورد بهره برداری یا کلنگ زنی می شود.
کد خبر: ۴۸۲۴۳۴
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۸ 22 August 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ هادی شیرخانی اظهار کرد: از این تعداد پروژه 59 طرح مربوط به احداث و اصلاح برق روستایی، 60 پروژه مربوط به توسعه و احداث برق شهری و 11 پروژه در راستای ایجاد روشنایی معابر روستایی در این ایام به بهره برداری رسیده یا کلنگ زنی می شوند.
 
وی تامین برق چهار پروژه مسکن مهر و تامین برق عشایر با سامانه قابل حمل خورشیدی در کلیه شهرستان های استان را از دیگر طرح های در دست اجرای این شرکت اعلام کرد که در ایام به بهره برداری می رسند.
 
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام با بیان اینکه این طرح ها به منظور توسعه، بهبود، تقویت شبکه و برق‌ رسانی به متقاضیان و همچنین ایجاد روشنایی معابر جدید اجرا شده اند، یادآور شد: برای اجرای این پروژه ها (بهره برداری و کلنگ زنی) بیش از 200 میلیارد ریال هزینه شده است.
 
شیرخانی افتتاح و کلنگ زنی چهار پروژه فتو ولتایی، کلنگ زنی نیروگاه پنج مگاواتی صالح آباد، کلنگ زنی نیروگاه 5.8 مگاواتی مقیاس کوچک گازی ایلام و افتتاح تامین برق نیروگاه یک مگاواتی سولفات پتاسیم شهرک صنعتی ایوان را از دیگر پروژه هایی نام برد که با سرمایه گذاری بیش از 406 میلیارد ریال در این ایام اجرا می شوند.
 
بیش از 200 هزار مشترک خانگی، عمومی، کشاورزی و صنعتی در سطح استان از خدمات شرکت توزیع نیروی برق ایلام بهره مند هستند./م
ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار