میثم رضایی در گفتگو با تابناک:
سخنگوی شورای اسلامی پنجمیمن دوره شهر روانسر از انتخاب جمال ابراهیمی به عنوان شهردار این شهر خبر داد.
کد خبر: ۴۸۲۴۰۲
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۰ 23 August 2017
میثم رضایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تابناک، اظهار داشت : اعضای شورای شهر روانسر هئیت رئیسه و شهردار جدید این شهر را در نشستی انتخاب و معرفی کردند.

وی افزود : محمد فتحی به عنوان رئیس شورا ، فریدون خرمی نائب رئیس ، صباح مظفری خزانه دار ، دکتر کیومرث ملکی منشی و میثم رضایی نیز سخنگوی شورا انتخاب شد.

رضایی ادامه داد و گفت : همچنین طی پروسه ای سه ماهه با ارزیابی ایده ها ، برنامه ها و رزومه کاری دعوت شدگان جهت تصدی پست شهرداری این شهر پس از برگزاری جلسات متعدد ، اعضای شورای شهر جمال ابراهیمی دانشجوی دکتری جغرافیا و برنامه ریزی شهری را به عنوان شهردار روانسر انتخاب و معرفی شد.

وی سپس افزود : امیدواریم با انتخاب این شهردار جدید که دارای تحصیلات و سوابق مدیریتی قابل توجه ای می باشد فصل تازه ای از توسعه را در شهر روانسر شاهد باشیم.

گفتنی است جمال ابراهیمی اهل شهرستان پاوه و دارای مدرک دکترای برنامه ریزی شهری با سابقه مدیریت ۵ سال شهرداری پاوه، رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان،معاون اداری مالی آموزش و پرورش پاوه را در کارنامه خود دارد. و تمامی اعضای شورای شهر روانسر متفق القول وی را به عنوان شهردار جدید انتخاب و معرفی کردند.

گفتگو از فرهاد صالحی
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار