تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری از برپایی چتر آسمان نمای دیجیتالی در مرکز فرهنگی هنری شماره دو شهرکرد همزمان با هفته دولت خبر داد.
کد خبر: ۴۸۲۳۷۴
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱ 22 August 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- فرزاد رحیمی با اشاره به آموزش اجرام و پدیده‌های آسمانی از طریق قرار گرفتن کودکان و نوجوانان در زیر چتر آسمان‌نمای دیجیتال و نمایش این علم بر روی گنبد بادی اظهار کرد: چتر دیجیتالی آسمان‌نمای کانون به صورت سیار هر ماه توانسته تعداد زیادی از کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری را تحت آموزش‌های علمی خود قرار دهد که سفر به نقاط محروم استان و آموزش اعضای روستایی از جمله اولویت‌های کانون در زمینه ایجاد عدالت فرهنگی و آموزشی است.

وی ادامه داد: آموزش علم نجوم به صورت کارگاهی و مستمر در مراکز کانون در طول سال برگزار می‌شود و در این فرایند کودکان و نوجوانان به صورت جذاب با مهارت‌های عملی آشنا می‌شوند که برگزیده شدن نوجوانان در مسابقات کشوری پژوهش و تحقیق در علم نجوم از جمله موفقیت‌های اعضای کانون استان طی برگزاری این کارگاه‌ها به شمار می‌آید.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری افزود: علاقه‌مندان به علم نجوم می‌توانند در صبح پنجمین روز از هفته دولت در مرکز فرهنگی هنری شماره دو شهرکرد ابتدای خیابان پاسداران روبروی پارک معلم شهرکرد از این امکان علمی بهره‌مند شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار