نشست تخصصی روابط عمومی ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های استان در سالن جلسات اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی گلستان برگزار شد.
کد خبر: ۴۸۲۳۶۱
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱ 22 August 2017
نشست تخصصی روابط عمومی ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های استان در سالن جلسات اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی گلستان برگزار شد.

این نشست با هدف تبادل نظر، بررسی مشکلات و کاستی ها و ایجاد انسجام و هم افزایی بیشتر بین روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های استان با این  اداره کل، روز گذشته برگزار شد.

مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در این نشست از روابط عمومی به عنوان اتاق شیشه ای یک سازمان نام برد و افزود: تمامی فعالیت و عملکرد دستگاه از طریق این واحد به بیرون نشان داده می شود.

حسن دیلم با بیان این نکته که اگر فعالیت های سازمان از طریق روابط عمومی به بیرون اطلاع رسانی نشود، دستگاه متهم به کم کاری خواهد شد، افزود: باید تلاش کنیم تا فعالیت واحدهای مختلف در حوزه فرهنگ و هنر به بیرون سازمان به خوبی نشر داده شود.

به گفته وی، فعالیت دقیق، درست و کامل روابط عمومی منجر به توسعه و پیشرفت همه جانبه سازمان خواهد شد.

دیلم شناخت کامل روابط عمومی از شرح وظایف سازمان مربوطه را ضروری دانست و تصرح کرد: روابط عمومی ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان ها نیز باید شناخت کافی از  دستگاه داشته باشند تا بتوانند سرعت کار را در عرصه اطلاع رسانی تسهیل کنند.

وی خواستار پویایی روابط عمومی های شهرستان شد و گفت: نیاز است تا روابط عمومی ها از حالت انفعالی به پویایی برسند که لازمه رسیدن به چنین شرایطی داشتن برنامه ای مدون و مشخص است.

مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در خاتمه از فعالیت روابط عمومی به عنوان یک هنر یاد کرد و گفت: شغل روابط عمومی فراتر از دانش و بلکه یک هنر است.

گفتنی است در خاتمه این جلسه از فعالیت روابط عمومی های ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های استان با اهدا هدیه ای تقدیر به عمل آمد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار