کارت شرکت در آزمون استخدامی از ساعت ۱۲ امروز بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد و تمام داوطلبان باید تا ساعت ۲۴ دوم شهریور به سایت سازمان سنجش مراجعه و از کارت و برگ راهنما پرینت تهیه فرمایند.
کد خبر: ۴۸۲۳۵۸
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵ 22 August 2017

به گزارش تابناک سمنان، چهارمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور در سال 96 در صبح و بعدازظهر روز جمعه سوم شهریورماه سال 96 در 3 شهرستان مختلف کشور و 118 حوزه امتحانی در مجموع برای تعداد 402 هزار و 430 داوطلب برگزار می‌شود که از این تعداد 222هزار و 736 نفر زن و 179هزار و 694 نفر مرد هستند.

بر اساس برنامه زمانی اعلام شده، آزمون تعداد 224هزار و 214 داوطلب از 402هزار و 430 داوطلب شامل داوطلبان گروه‌های یک، دو، سه و چهار در نوبت صبح و تعداد 178هزار و 216داوطلب دیگر از 402هزار و 430 داوطلب شامل داوطلبان گروه‌های پنج و شش در آزمون نوبت بعدازظهر شرکت می‌کنند.

کارت شرکت در آزمون داوطلبان از ساعت 12 امروز سه‌شنبه 31 مردادماه برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد و تمام داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون باید از امروز تا ساعت 24 روز پنج‌شنبه دوم شهریورماه به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای و اطلاعات ثبت‌نامی ضمن مشاهده کارت شرکت در آزمون از کارت و برگ راهنما پرینت تهیه کنند.

بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده در جلسه آزمون نوبت صبح یا بعدازظهر به هر داوطلب دو بسته آزمونی داده می‌شود که بسته اول شامل یک برگ پاسخنامه و دفترچه سوالات عمومی (دفترچه شماره یک آزمون) و بسته دوم شامل دفترچه آزمون تخصصی(دفترچه شماره 2) داده می‌شود.

دفترچه آزمون عمومی شامل 100سوال متناسب با گروه عنوان شغلی است که داوطلبان به مدت 110دقیقه باید پاسخ دهند. تعداد سوالات تخصصی عناوین شغلی هر یک از گروه‌ها بر حسب هر گروه است و 80 دقیقه برای پاسخ درنظر گرفته شده است.

فرآیند برگزاری آزمون نوبت صبح از ساعت 8:30 و نوبت بعدازظهر از ساعت 14:30 آغاز می‌شود. درب‌های ورودی حوزه‌های امتحانی در نوبت صبح ساعت 8 و در نوبت بعدازظهر ساعت14 بسته می‌شود بنابراین داوطلبان باید قبل از بسته شدن درب‌های حوزه در محل حاضر باشند. داوطلبان باید اصل کارت ملی یا شناسنامه عکسدار و کارت آزمون را همراه داشته باشند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار