مدیر کل زندانهای استان در جلسه شورای مدیران:
جلسه شورای مدیران زندانهای استان گلستان با هدف بررسی روند امور اجرائی در حوزه های مختلف، برگزار شد و با چند مصوبه به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۴۸۲۳۵۲
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰ 22 August 2017
جلسه شورای مدیران زندانهای استان گلستان با هدف بررسی روند امور اجرائی در حوزه های مختلف، برگزار شد و با چند مصوبه به کار خود پایان داد.
 
این جلسه با حضور علیرضا رضوانی مدیرکل، حمید وسکویی معاون مالی اداری زندانهای استان، مدیران زندانهای گرگان و گنبد، رییس کانون اصلاح و تربیت و مدیران ستادی به میزبانی زندان مرکزی گرگان، با دستور جلسه ارائه عملکرد شاخص ها از سوی دبیران کمیته ، اقدامات و هماهنگی در خصوص برنامه ریزی و راه اندازی پورتال داخلی، گزارش اهم اقدامات دوایر سه ماهه اخیر و موضوعات مربوط به شورای ورزشی ،برگزار گردید.

مدیر کل زندانهای استان در سخنانی گفت: همه ما گرد هم جمع شدیم تا مسئولیت خطیری که بر دوش داریم را به نحو احسن انجام دهیم.

وی همچنین درانجام به موقع مکاتبات و پاسخ به موارد خواسته شده و اجرای دستورالعمل و بخشنامه ها تأکید کرد و افزود: همکاران در ارائه به موقع آمار و اطلاعات جدیت و دقت لازم را داشته باشند که پاسخ ها در زمان در نظر گرفته شده ارسال گردد.

علیرضا رضوانی در ادامه گفت:مدیران و مسئولان باید مشرف به دستورالعمل ها و بخشنامه ها و مصوبات جلسات و شورای اداری باشند، کما اینکه بنا به دستور این جلسه پورتال داخلی این اداره کل طراحی، بارگزاری و راه اندازی شده و میتوان کلیه دستورالعمل ها را مشاهده کرد.

در پایان اعضای شورای مدیران گزارشی از عملکرد و دستور جلسه ارائه نمودند.

گفتنی است در حاشیه این جلسه به جهت پیگیری اجرای طرح های عمرانی زندانهای استان، مدیر کل به همراه معاون و مدیران ستادی از طرح های عمرانی زندان مرکزی گرگان بازدید داشتند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار