کد خبر: ۴۸۲۳۴۸
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸ 22 August 2017
صادقلو فرماندار و رئیس ستاد هفته دولت شهرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک ایام هفته دولت خدمت همه خدمتگزاران به نظام، انقلاب و مردم بویژه دولتمردان دولت تدبیر و امید بیان داشتند: در هفته دولت سالجاری برنامه های متنوع فرهنگی، هنری و اجتماعی در سطح شهرستان من جمله غبار روبی گلزار شهدای شهرستان، دیدار با خانواده معظم شهدا، ملاقات عمومی مسئولین ومردم ، مسابقات ورزشی، اجرای برنامه های مذهبی و... برنامه متمرکز افتتاح پروژه های عمرانی و اقتصادی شهرستان نیز در روز دوشنبه مورخ 6/6/1396 در محل سالن اجتماعات فرمانداری و با حضور مقامات استانی و روسای دستگاه های اجرایی شهرستان برگزار خواهد شد.

مهندس صادقلو در ادامه بیان داشتند: درهفته دولت امسال 97 طرح و پروژه عمرانی ، اقتصادی و اشتغالزا با اعتباری بالغ بر 279 میلیارد ریال و اشتغالزایی 80 نفر افتتاح و یاعملیات اجرایی آن شروع خواهد شد.

وی در پایان گفت: از این تعداد پروژه تعداد 55 طرح عمرانی و 36 طرح اقتصادی و اشتغالزا با اعتباری بالغ بر 195 میلیارد ریال افتتاح و تعداد 5 طرح عمرانی و یک طرح اقتصادی و اشتغالزا نیزعملیات اجرایی آن با اعتباری بالغ بر 84 میلیارد ریال شروع خواهد شد.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار