رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان گفت: افزایش اشتغال و رونق کسب و کار در کشور نیازمند اجرای دقیق برنامه ششم توسعه از سوی دولت دوازدهم است.
کد خبر: ۴۸۲۳۳۴
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲ 22 August 2017
به گزارش تابناک سمنان، علی اصغر جمعه ای روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: دکتر روحانی در دفاع از وزیران پیشنهادی دولت دوازدهم، بر اجرای دقیق برنامه ششم توسعه، جذب سرمایه گذار خارجی و هماهنگی کابینه برای رفع مشکلات کشور تاکید فراوانی داشت که این منویات باید در چهارسال آینده در اولویت کاری دستگاه های اجرایی قرار گیرد.


وی با بیان اینکه در برنامه ششم توسعه، دولت دوازدهم مکلف به ایجاد اشتغال سالانه برای 900 هزار نفر شده است و این رویکرد باید با همدلی دستگاه های اجرایی در کشور محقق شود، اضافه کرد: باید دولت دوازدهم برای کاهش نرخ بیکاری به زیرساخت های های صنعتی توجه ویژه ای داشته باشد وبا این رویکرد می توان برای رونق و آبادانی ایران اسلامی تلاش کرد.

جمعه ای ادامه داد: دولت یازدهم اقدامات بسیارمثبتی برای افزایش اشتغال درکشور در چهارسال گذشته انجام داد و اقدام بانک های عامل به دلیل ارایه تسهیلات 16 هزار میلیارد تومانی به واحدهای صنعتی و تولیدی نیمه فعال در سال گذشته بسیار ارزشمند بود.

جمعه ای گفت: برجام فرصتی ارزشمند برای کاهش نرخ بیکاری در کشور بود و منتقدان دولت یازدهم باید دستاوردهای این تفاهم نامه بین‌المللی را هم مدنظر قرار دهند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان افزود: ایران اسلامی برای رشد و بالندگی در چهارسال آینده نیازمند وحدت و وفاق ملی است و باید با این راهکار برای کاهش نرخ بیکاری در ایران اسلامی تلاش کرد.

به گزارش ایرنا، در دولت تدبیر و امید در استان سمنان 87 طرح با سرمایه گذاری 6 هزار و 575 میلیارد تومان تفاهم نامه اجرای طرح های مختلف با بخش خصوصی منعقد شده است.

در استان سمنان بیش از هزار و 800 واحد تولیدی و صنعتی وجود دارد که سهم 38 درصدی در اشتغال این استان دارد، سال 95 از استان سمنان بیش از 323 هزار تن کالا با ارزآوری 143 میلیون و 405 هزار و 816 دلار صادر شده است که از نظر ارزش دلاری در مقایسه با سال 94 حدود 17 درصد افزایش داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار